שלוש סדרות מזרחיות ואחת מערבית יצאו לדרך ביום ראשון הראשון של פלייאוף 2022/ רותם אלרן

מנת השף

22:30 – בוסטון סלטיקס (31-51) VS ברוקלין נטס (38-44)

המשחק הבולט והמעניין ביותר של יום ראשון הראשון של הפלייאוף יגיע אלינו מבוסטון, שם הסלטיקס יגיעו מהמקום השני ויארחו את הנטס, אשר העפילו למקום השביעי באיזור בזכות ניצחון מול הקאבלירס בפלייאין.

בוסטון מגיעה למשחק לאחר שנתנה עונה מצוינת – המקום השני במזרח והמאזן השישי בטיבו בליגה מראים זאת בצורה די מובהקת, כשבנוסף למאזן עצמו הסלטיקס גם מחזיקים בהגנה הטובה בליגה עם רייטינג הגנתי שעומד על 106.2. השילוב של יתרון הביתיות עם כך שסימונס ימשיך לשבת בחוץ מציב אותם כפייבוריטים, אך גם יש מספר סיבות נוספות לכך. קודם כל, היכולת של הקבוצה בשני צידי המגרש מהווה יתרון משמעותי על פני הנטס – ברוקלין דורגה במקום ה-20 לאורך העונה במדד הרייטינג ההגנתי, בזמן שבהתקפי היא מחזיקה בדירוג העשירי בטיבו. לעומתם, הסלטיקס מאוזנים בהרבה עם המקום הראשון בהגנה והתשיעי בהתקפה. מעטות הקבוצות שמסוגלות לספק את הסחורה ערב-ערב גם בהתקפה וגם בהגנה, ובוסטון עושה את שני הדברים ברמה גבוהה מאוד.

אמנם פציעתו של רוברט וויליאמס גרמה להידרדרות באיכות ההגנה, אך לא הידרדרות עצומה, כשהקבוצה ירדה מהמקום הראשון איתו למקום ה-7 בשבעת המשחקים שסגרו את העונה ובהם נעדר עקב הקרע במיניסקוס. גם עם פציעתו של וויליאמס, יש לסלטיקס את אל הורפורד, שומר טבעת מצוין בפני עצמו שתפקד ככזה למשך מרבית העונה, בעוד וויליאמס תפקד כשחקן עזרה בהגנה ברבים מן המקרים. מעבר להגנה הקבוצתית, הסלטיקס גם מחזיקים בכלי נשק אישיים נהדרים – מרכוס סמארט הוא בולדוג הגנתי שמסוגל לעשות חיים קשים לאקס הקבוצה קיירי אירווינג, ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון שניהם מגנים חזקים ובעלי ורסטיליות גבוהה, מה שיהיה חשוב מול דוראנט, דריק וייט גם הוא מביא לא מעט לשולחן הגנתית וכמובן הורפורד, שהזכרתי קודם. אולי לבוסטון אין את הסגל הנוצץ ביותר בפלייאוף, אך הכימיה שהקבוצה בנתה לאורך העונה נותנת להם סיכוי גבוה לניצחון הערב, אך גם הנטס לא יוותרו בקלות.

מנגד, הנטס מגיעים מהמקום השביעי בזמן שבפועל ייתכן שעם דוראנט ואירווינג הם קבוצה ברמה של שלוש הראשונות במזרח. הפציעה של דוראנט וסרבנות החיסונים של קיירי עלו למועדון בלא מעט משחקים שהשניים החמיצו, וזהו דבר משמעותי בקבוצה בעלת עומק מפוקפק ששיחקה למשך חלקים נרחבים מהעונה ללא שחקן שלישי מובהק, אך כשהם משחקים עם השניים יש משחקים בהם הנטס נראים בלתי עצירים. מבין 22 השחקנים שמעמידים ממוצע של לפחות 3 בידודים למשחק העונה, יש שני שחקנים בלבד שקולעים ביעילות גבוהה מדוראנט, והשחקנים האלו הם דמאר דרוזן ולוקה דונצ'יץ', שני סקוררים בחסד בפני עצמם. מעבר לדוראנט, גם אירווינג משחק לא מעט בבידודים, ומבין 22 השחקנים הללו הוא מעמיד את היעילות השמינית בטיבה. עם שני סקוררים ברמה כזו שמסוגלים להשיג סל מכל מקום על המגרש, ועקב כך השאלה הגדולה הלילה היא כיצד הסלטיקס יצליחו להתמודד איתם. יש להם את הכלים לעשות זאת, במיוחד לאור כך שהורפורד הוא אחד משומרי הבידודים הטובים ביותר העונה, אך קשה מאוד לדעת כשמדובר בדוראנט, סקורר כמעט מושלם, וקיירי, שכבר הוכיח שהוא מסוגל להתחמם בשנייה ולספק משחקים של 50 ו-60 נקודות בקלות.

הבעיה של ברוקלין הלילה עשויה להיות הגנתית – כפי שציינתי בשלב מוקדם יותר, הנטס מחזיקים ברייטינג ההגנתי ה-20 בטיבו בליגה, מה שלא יעבוד לטובתם מול קבוצה בעלת הכישרון ההתקפי של הסלטיקס, אשר החזיקו בהתקפה הטובה בליגה העונה לאחר החזרה מפגרת האולסטאר (תקופה שכללה בתוכה 22 משחקים של הקבוצה). דוראנט הוא שומר מצוין, אבל ייתכן שנאש לא ירצה לשחוק אותו יותר מדי, כך שייתכן שלא ישמור על טייטום, ואם הוא לא ישמור עליו המצב עשוי להיות עגום. ברוס בראון וניקולאס קלקסטון הם מגנים איכותיים בפני עצמם, אבל שלושה מגנים טובים לצד שניים מקיירי, קרי או דראמונד עשויים לא להספיק, במיוחד מול קבוצה כמו הסלטיקס, בה כולם מסוגלים לקלוע ולתרום התקפית. ממליץ לשים עין על ההתמודדות ההגנתית של הנטס, היא עשויה להיות משמעותית מאוד לקביעת התוצאה של משחק זה, אך גם של הסדרה כולה.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הסלטיקס במשחק צמוד.

שאר המשחקים

20:00 – מיאמי היט (29-53) VS אטלנטה הוקס (39-43)

המשחק המוקדם ביותר של ליל הפלייאוף הזה מגיע בשעה נוחה מאוד לצופים בציון, והמשחק עשוי להיות יותר מעניין ממפגש הקבוצה הראשונה מול השמינית הטיפוסי, במיוחד לאור העובדה שההוקס הגיעו בעונה הקודמת לגמר המזרח ואף ניצחו בו פעמיים את האלופה מילווקי.

בצד המארח יש לנו את ההיט – הקבוצה הראשונה במזרח, שהצליחה להגיע למקום זה למרות לא מעט פציעות ובידודים למשך העונה, לא מעט מהן של ג'ימי באטלר, באם אדביו וקייל לאורי, שלושת השחקנים המובילים של המועדון. לא רק שההיעדרויות לא הזיקו להיט, הן גם חיזקו אותם, כששחקנים כמו מקס שטרוס, עומאר יורצבן וקיילב מרטין הוכיחו את ערכם ואף נכנסו לרוטציה באופן מלא, כשמלבדם ויקטור אולדיפו חזר מהרבה פציעות והתחיל להסתגל לקראת סוף העונה, כולל תצוגה של 40 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים במשחקה האחרון. בזכות האלתורים של ספולסטרה והשיטה ההגנתית המצוינת שלו, ההיט נמצאים במקום הרביעי בליגה במדד הרייטינג ההגנתי עם 108.4. ההגנה המצוינת עשויה להוות יתרון עצום מול ההוקס, קבוצה שמתבססת על התקפה באופן כמעט מלא, דבר שניתן לראות בבירור דרך העובדה שהיא מחזיקה ברייטינג ההתקפי השני בטיבו בליגה, אך ברייטינג ההגנתי ה-26 בלבד.

יאנג הוא בבירור השחקן הטוב ביותר באטלנטה, והוא המשיך להוכיח את מקומו כאחד מטובי השחקנים בליגה גם בפלייאין, שם סיפק משחק של 38 נקודות מול הקאבלירס על מנת להעלות את ההוקס למקום השמיני במזרח. ההוקס עלולים להיות בבעיה מול ההיט לאור כך שהחוזקות המשמעותיות ביותר של מיאמי מגיעות במקומות בהם ההוקס חלשים מאוד. יש להיט כלים הגנתיים מגוונים להציב על יאנג כשבאטלר, לאורי וטאקר הם מגני פרימטר נהדרים שמסוגלים להאט אותו, ובמידה ויצליחו לעשות זאת ייתכן שהסדרה תהיה חד צדדית לחלוטין.

ההיט אמנם נמצאים במקום ה-12 בלבד במדד הרייטינג ההתקפי העונה, אך הם לחלוטין מסוגלים להנות מול ההוקס שישחקו ללא קאפלה הפצוע. הגנת הצבע הפרוצה של ההוקס בהיעדר קאפלה עשויה להיות מנוצלת עד תום על ידי ההיט, כך ששווה לשים עין על משחק דומיננטי פוטנציאלי מצד אדביו. קשה לדעת כיצד המשחק ייגמר או כיצד יתנהל, אבל בשלב הזה ברור מאוד כי ההיט הם פייבוריטים בכניסה אליו, והעובדה ששניים משלושת השחקנים הטובים ביותר של ההוקס עשויים לא לשחק (קאפלה ייעדר בוודאות, קולינס בספק) מורידה עוד יותר את הסיכוי של ההוקס לסיים את הערב הזה עם W ביד.

ההימור שלי הוא על ניצחון בית מוחץ של מיאמי.

1:30 – מילווקי באקס (31-51) VS שיקגו בולס (36-46)

המשחק השלישי של הלילה יגיע אלינו מויסקונסין, שם הבאקס יגיעו מהמקום השלישי במזרח ויפגשו את הבולס השישיים.

הבאקס הם הפייבוריטים לקראת המשחק באופן מובהק – הם מחזיקים בשחקן הטוב ביותר בו, כשבנוסף אליו יש להם שני כוכבים נוספים שלא נופלים בהרבה (אם בכלל) משלושת השחקנים המובילים של הבולס, בעיקר בגלל שמשקללים את ההגנה בטיבם של שחקנים אלו, הלא הם מידלטון והולידיי. מילווקי היא קבוצת ההגנה השלישית בטיבה העונה בעוד הבולס נמצאים במקום ה-13, שהוא בהחלט מכובד אך עשוי לא להספיק, והגנתית אין בכלל מקום להשוואה כשהבאקס מגיעים מהמקום ה-14 לעומת הבולס שנמצאים במקום ה-23 בלבד. מילווקי אמנם הראתה יכולת הגנתית פחות טובה מזו שהראתה בעונות הקודמות, אך צריך לקחת בחשבון את פציעתו של ברוק לופז, מגן הצבע העיקרי שלה. ללא לופז הרמה ההגנתית של הקבוצה ירדה משמעותית, אך בזכות אנטטקומפו היא עדיין נשארה טובה מאוד ובמרחק 1.1 נקודות ל-100 פוזשנים מכניסה למקום טופ 10 בליגה.

חלק גדול מהסיבה שהבאקס מגיעים כפייבוריטים כל כך מובהקים לקראת המשחק הזה הוא היכולת שהבולס מציגים מאז פציעתו של לונזו בול – אמנם הקבוצה פתחה את העונה באופן נהדר עם 27 ניצחונות מ-40 משחקיה הראשונים, אבל אז בול נפצע. מאז הפציעה הזו, הקבוצה ניצחה ב-19 מ-42 משחקים בלבד, נמצאת במקום ה-20 בלבד במדד הרייטינג ההתקפי ובמקום ה-26 בהגנתי, ובאופן כולל לא מסוגלת להישאר תחרותית ברבים מהמשחקים. בול כבר לא יחזור בסדרה הזו, והשילוב של העובדה הזו עם כך שלשיקגו אין התחלה של פתרון התמודדות מול אנטטקומפו עשוי לגרום לכך שהם יובסו במשחק זה, ואף בסדרה כולה.

כמובן שלאבין, דרוזן או ווצ'ביץ' מסוגלים לספק משחק התקפי גדול מאחר ובסופו של יום הם אכן שחקני התקפה מצוינים, אך מגני פרימטר וצבע דוגמת יאניס, הולידיי, לופז ומידלטון עשויים להגביל את סיכוייהם לנצח באופן משמעותי. החולשה ההגנתית של הבולס צריכה להתמודד מול אחת מהקבוצות ההתקפיות הכי חזקות ובלתי עצירות שיש בליגה של ימינו, כך שייתכן מאוד שנראה כאן משחק שיוכרע בשלב מוקדם לטובת הבאקס.

אני מהמר על ניצחון חד צדדי של מילווקי.

4:00 – פיניקס סאנס (64-18) VS ניו אורלינס פליקנס (46-36)

את הפריוויו הזה יחתום מפגש נוסף בין קבוצה ראשונה לשמינית, והפעם לא בקונפרנס המזרחי אלא המערבי, כשהסאנס, אשר סיימו עם המאזן הטוב בתולדות הקבוצה, יפגשו את הפליקנס, אשר השתחלו בקושי למקום השמיני דרך הפלייאין.

גם כאן המארחת מגיעה כקבוצה הטובה מהשתיים, ובפער הגדול – כפי שציינתי בפתיחה לפריוויו, הסאנס סיימו את העונה הסדירה עם המאזן הטוב בתולדותיהם, וזאת לאחר שבעונה הקודמת הגיעו אל הגמר, שבו הפסידו לבאקס ב-6 משחקים. בהובלת פול ובוקר הקבוצה ממשיכה להשתפר אפילו יותר כשהדומיננטיות שלה בולטת בשני צידי המגרש, מה שניתן לראות ברייטינג ההגנתי השלישי בטיבו בליגה והרייטינג ההתקפי החמישי בטיבו, כשפיניקס היא הקבוצה היחידה בליגה שנמצאת בין חמש הראשונות בשתי הקטגוריות הללו.

יותר משהיא מובלת על ידי כוכבים, פיניקס היא קבוצה לפני הכל – תחת אימונו של מונטי וויליאמס היא פורחת הגנתית, כשיש לה גם את הכלים לבצע את חזונו עם מיקאל ברידג'ס, דיאנדרה אייטון, ג'יי קראודר ואפילו פול עצמו. יש לה את יחס האסיסטים/איבודים השלישי בטיבו בליגה העונה, היא מוסרת את כמות האסיסטים הגבוהה ביותר ויש לה את אחוז השדה הטוב ביותר בליגה. המשחק הקבוצתי של הסאנס מביא אותם לפסגת הליגה ברוב הנתונים ההתקפיים, ועם ההגנה הנהדרת כמעט ואין לה חולשות, ובוודאי שלא מול הפליקנס (בלי לזלזל ברמה של ניו אורלינס).

ניו אורלינס מגיעה כמדורגת שמינית לאחר שניצחה בשני משחקי הפלייאין שלה את הספרס ואת הקליפרס, וייתכן מאוד ששני הניצחונות האלו הם הניצחונות האחרונים שהיא תראה בעונת 2021/2. ברנדון אינגרם, סי ג'יי מקולום ויונאס ולנצ'יונאס מרכיבים שלישייה התקפית טובה, אבל לסאנס יש שחקנים מתאימים להציב על כל אחד מהם, כך שייתכן שנראה ניטרול חלקי שלהם במהלך המשחק והסדרה. הפליקנס לוקחים את כמות הריבאונדים ההתקפיים השלישית בגובהה בליגה, אך מנגדם ניצבת הקבוצה אשר מחזיקה במקום החמישי בכמות הריבאונדים ההגנתיים, כך שייתכן שהיתרון הזה של ניו אורלינס גם הוא ייעלם כליל במצ'אפ הזה. הפליקנס מסוגלים לתת פייט וכנראה נחזה בהם עושים זאת, אך בסופו של דבר הם לא מספיק טובים וככל הנראה יובסו על ידי פיניקס הלילה.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון מצד הסאנס שיסגור את ערב המשחקים המצוין הזה.

Subscribe
Notify of
813 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Yinon Yavor
Editor
17 באפריל 2022 17:35

כדאי לתקן את הכותרת.
זה לא שתיים מזרחיות ושתיים מערביות. זה שלוש ואחת

Berch
17 באפריל 2022 17:50

תודה על הפרוויו המשובח
משחקי קצוות… מעניין מי תעשה הפתעה
😎

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17 באפריל 2022 18:08

ערב מלא אקשן, מתכוון לתפוס את שני המשחקים הראשונים. קיירי יעלה הערב לא רק רעב לאוכל בגלל הרמאדאן, אלא לדם בגלל הסלטיקס. נקווה שזה לא יסבך אותנו.
תודה רבה על הפריוויו המשובח

NBA בדם
Editor
17 באפריל 2022 18:32

אהבתי😄

Avri
Avri
17 באפריל 2022 19:07

מה יש לו להיות רעב לדם? מי שצריך להיות רעב לדם אלו דווקא החבורה הצעירה של הסלטיקס שקיירי השמיץ ונטש מבלי להסתכל אחורה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
17 באפריל 2022 18:23

פריוויו מעולה לערב מוקדם ומצוין, תודה רבה רבה רותם!
.
מיאמי, פיניקס, מילווקי ובוסטון – גו דרק וייט גו! למקס ומוריץ אין סיכוי לבד נגד המכונה, ואם לא ישלבו את פאטי ולמרקוס לא יגיעו רחוק.

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 18:48

ברוקלין ינצחו היום , לבוסטון יהיה קשה נגד סופרסטארס סת קרי ודראמונד

עידו גילרי
Admin
17 באפריל 2022 18:50

וואי נהיית יותר אשך מאשך…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 19:05

בלתי אפשרי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 19:07

דוק רזי,אני עולה לעגלה של הסלטיקס הלילה,
אביא סטוק טיטולים סוג א' א'
תביא את המערבל של אחמד,
נכניס את השטוח עם דה שוט ושמעון ל24 שעות
גווווווווו סלטיקס

Avri
Avri
17 באפריל 2022 19:10

איזה כיף של ערב. על הסלטיקס-נטס הכל כבר נאמר אבל אותי מעניינת דווקא הסדרה של מיאמי אטלנטה. אטלנטה יכולים להפתיע את מיאמי, ערב טוב של טריי והחבורה מסביב ומי יודע איך זה יגמר.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 19:13

טריי הולך להידרס כמו עכברוש מהגהנום

עידו גילרי
Admin
17 באפריל 2022 19:15

rat out of hell – הסיקוול שמיטלואף לא הספיק להשלים.

NFS
NFS
17 באפריל 2022 20:02

לפחות במהלך חייו הוא הצליח לממש את fat out of hell

המשגיח
Admin
17 באפריל 2022 19:23

פריוויו מצוין. תודה רבה רותם

Kobv
Kobv
17 באפריל 2022 19:24

מילווקי – שיקגו ופיניקס – ניו אורלינס שתי סדרות שאין באמת מה להרחיב עליהם. ברוקלין בלי הגנה מול בוסטון חזקה בהגנה, אני תמיד הולך עם הגנה.
מיאמי – טורונטו, טריי מזכיר לי את הגמד הרשע מהיה היה, מציק ועושה המון רעש. רק במקרה של טריי יש לו קבלות. יש מצב שאטלנטה יעשו צרות אם לא יותר למיאמי.

D_Wade
D_Wade
17 באפריל 2022 19:27

מיאמי גדולה על אטלנטה והפלייאוף זו לא העונה הסדירה. מהמר על ניצחון ב-10+ נקודות

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 19:53

רותם, התעלית על עצמך. הפריוויו הזה כתוב כמו שכתב מקצוען בוגר היה כותב אותו באתר שהוא מייג'ור.
אני גאה לומר שגם ברותם הצעיר גיליתי שיש לו את זה עוד טרם הבר מצווה שלו!

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 19:56

לאטלנטה יהיה קשה מאד ללא קפלה וג'ון קולינס

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 19:58

רגע. ג'ון קולינס לבוש לשחק!

NFS
NFS
17 באפריל 2022 20:07

לינק שלא נתקע?

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:08

יאללה בלאגן אטלנטה תנו בראש שמעון תחזיק מעמד רבע ראשון אני בא מהספסל ברבע השני. לא להתפרק. כמו שאמר לקבוצה של אופיר קוכחלי המאמן בקולג׳:
Don’t die on a run

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 20:09

מיאמי בחמישייה הזאת סופר נגרים
הבעיה שהקלעים שלהם הירו ודאנקן הם שחקני הגנה איומים יאנג יעשה מהם פורפרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לאורי נופל עף על גאלו ועבירה איזה חרטא חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דאבל טים קבוע על טריי

Tomerg
Tomerg
17 באפריל 2022 20:14

מיאמי ינצחו במשחק ובסדרה. ספולסרה מתמחה בנטרול כוכב יריב, לאטלנטה אין מספיק כישרון.
יהיה צמוד במשחקים עצמם, אבל מיאמי ינצחו 4-1, מקסימום 4-2.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Tomerg

האחרים יצטרכו לקלוע כי הם דאבל וטריפל על טריי

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 20:14

ג'ימי כבר בעצבים
הוא יודע ששנה הבאה הוא בקבוצה אחרת

gonzi
gonzi
17 באפריל 2022 20:14

משחק מאוד מבולגן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה טריי יוצא על לאורי שיזרוק עדיף

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 20:15

בינתיים שתי הקבוצות חורקות

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 20:15

באטלר חכם על קטנים חחחח

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 20:15

באטלר הולך לחנוק את טריי ואין טכני?

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 20:17

אטלנטה לא קיבלו מנוחה, למיאמי היה את הזמן לעשות את החג בבית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה זבל נגרים ההוקס בלי טריי לא יכולים לעשות סל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קולינס הזבל אפילו מהקו לא קולע

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 20:21

ג'ון קולינס עולה לשחק וקולע פאול אחד משניים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האנטר הזה דביל

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:22

אני בפנים!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

4 על טריי ורייט לא זורק נו באמת

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:22

יש רייט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קולינס הזה אשפה

gonzi
gonzi
17 באפריל 2022 20:23

יאנג מגן מביך.

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:23

נו באמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי עשה לברון נשאר לשכב בצד השני בנבדל ולא ירד להגנה

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 20:24

את המשחק הזה נותנים למיאמי

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 20:24

יאנג מקבל חיסול ממוקד. מפחד לעשות פלואטר

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 20:25

רואים שההוקס עייפים. משחק הבא תתחיל הסדרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

לא קשור עייפות האחרים לא פוגעים

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:30
Reply to  TRIP

צודק

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 20:26

מיאמי הכי טובים כשהוארטר ובוגדנוביץ' משחקים יחד אבל מקמילן לא קולט זאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיאמי חלשים מאד בהתקפה קבוצה זבל המזל שלהם שאף אחד לא יודע לכדרר בהוקס חוץ מטריי אחרת היו שוחטים אותם.

NFS
NFS
17 באפריל 2022 20:30

זהו, אני על ליג פאס פלייאוף

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:34
Reply to  NFS

ברוך הבא לעולם.

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:30

צעדים של דימון מה זה

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:31

טוווווווב יאנגר בוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי חייב לדפוק שלשות אפילו עונשין הוא מחטיא חייב לתת מחצית גדולה. על ההיט צריך לשמור חזק בהגנה הם נגרים ולהישאר צמוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוקס יצאו בזול כי שמרו נהדר ככה צריך להישאר צמוד ושטריי יתעורר בלי משחקי 35 40 50משל טריי אין להוקס,סיכוי

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:33

חחחח שמעון צודק אף אחד באטלנטה לא יודע לכדרר 😂😂😂 אל דאגה הרבע הכי גרוע והם במשחק מיאמי נגרים יהיה בסדר

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 20:34

מיאמי הוציאו חוזה על טריי. לא יסיים את הסדרה הזו עם חלקים שלמים בגוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

אל תדאג זה ככה כבר שנים הוא תופר אותם לאט לאט ככה מתחילים תמיד טריי מסתגל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל עוד ההוקס יתנו הגנה הם ישארו צמודים מיאמי זה זבל. טובים בהגנה אבל קבוצת התקפה זבל צריך שבאטלר יזרוק כמה שיותר צריך להיות קשוחים איתם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קבוצת שלשות תפרק את ההיט הם מצופפים את הצבע בכל מחיר הבעיה לא קולעים בהוקס

צ'יקו
Admin
17 באפריל 2022 20:36

אני באמת לא מבין איך טריי מרשה לעצמו לעשות טראש טוק אחרי סל כאשר הוא עם אותו מספר של איבודים ונק'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

ככה צריך נגדכם

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 20:37

למה הבוגדנוביץ הזה לא זרק לסל?

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 20:38

אני אומר לכם: הוארטר ובוגדנוביץ יחד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס לא יכולים לכדרר הם זועקים לכוכב יוצר נוסף.
באטלר עושה צחוק מגאלו שכח שיעורי סגירת בייס ליין תן לבאטלר סריקה רק לא לחדור יא אהבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקמילן צריך.להבין שבסידרה הזאת אם טריי לא ישחק 46 דק הלך עליו האהבל הזה בחידובי עונה סדירה

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 20:40

עם כל השגיאות של טריי, ההאוקס בלעדו הם כמו עדר ללא רועה

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:42

גאלו הגבר

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:42

שמעון תתאמנו על צעד וחצי מה אתם עושים באימונים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אין זה כולם שם שחקני קאץ אן שוט חח כדרור זה קשה בשבילם צעד וחצי זה בכלל נקסט לבל

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:44

😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מחכים לערב גדול של טריי בשביל לצאת עם w

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 20:42

אני אוהב את הזקן הזה מאיטליה גלינרו

D_Wade
D_Wade
17 באפריל 2022 20:43

זה לא כוחות וזה עוד לפני שמיאמי התחילה לצלוף מהשלוש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  D_Wade

גם ההוקס וטריי לא פוגעים

D_Wade
D_Wade
17 באפריל 2022 20:48

כי הם לא ברמה

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 20:46

ההאוקס משחקים ללא פוינט גארד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוארטר הזבל לא מסוגל למסור ממטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה לא שומרים את הזבל רובינסון הוא יודע אק לזרוק לא יאמן

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:50

קולע עם יד בפנים

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 20:46

הרובינסון הזה כשהולך לו הוא לא מחמיץ

NFS
NFS
17 באפריל 2022 20:47

בוגדנוביץ לא מסוגל לקנות סל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

תמיד ככה גם נגד הבאקס נגד קשוחות הוא נמס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה טריי יאנג ככ הרבה זמן בחוץ? חחח נח לעונה הבאה

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 20:48

התמוטטות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מחכים לפוסט שלך על ההיט בלי הפוסט שלך אין סיכוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי לא פוגע בכלום תם הטקס להיום. בלי 40 נק של טריי זה יגמר בתבוסות

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:49

עייפים החבר׳ה אל תכעס היה קרב קשה בקליבלנד

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:49

אטלנטה עייפים יהיה קשה לחזור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לא עייפות זה חוסר יכולת. בקיץ יצטרכו לעשות הרבה טריידים אף אחד לא יודע לכדרר כדור שם בעיה להיות בלי מכדררים. ואין ריכוז אהבל כמו רובינסון מקבל שלשות לבד זה חוסר אחריות הבן לא יודע לעשות שום דבר אחר

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 20:50

אטלנטה לא מתפקדים
מחטיאים זריקות טובות

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 20:51

מזכיר לך את הסדרה של דנבר נגד גולדן סטייט. ההתנקשות על סטף קרי ב2013, השופטים צריכים להתערב לפני שטריי ייפצע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

די נו שילמד לשחק סטף היה דופק כבר 4 שלשות מהלוגו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

רואה? 3 זריקות בלי שומר לא קלע כלום הבחור אאוט זה לא היה קורה לסטף

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:54

די הוא ניצח לבד את קליבלנד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

קאבס זה לא הרמות של הפלייאוף זה קבוצה זבל

D_Wade
D_Wade
17 באפריל 2022 20:51

2 משחקים ב-4 ימים, בגלל זה שחקני אטלנטה עייפים? מסכנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  D_Wade

אם לא עי ההוקס אנחנו בפילי ננגב אתכם חזק סיב הבא אל תדאג שם זה לא נגרי ההוקס והרכות שלהם

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:54

ליאנג אין ג׳אמפר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לא נכנס לו 3 שלשות בלי שומר ו2 פלוטרים לבד הוא לא מרוכז בא על השופטים מההתחלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני ממש שונא את קווין הוארטר מי שהתן לונ16 מיליון חייב לעוף

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:59

הוא עייף הכל קצר

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 20:58

נוסף על כל הצרות במיאמי כל מטאטא יורה לא מחטיאים פשששש מרשים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

היום זה גמור יצטרכו לבוא משחק הבא הם לא אגרסיבים באותה רמה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוארטר זה שחקן לליגה הישראלית 0 מוחלט

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 21:04

קלע 30 נקודות על סת קרי שנה שעברה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בסדר גם שחקן בליגה הישראלית יכול לדפוק משחק 1 כזה מתוך 100

אשך טמיר המקורי
17 באפריל 2022 20:59

העכברוש הזה אשפה לא נורמלית
חיסלו אותו עם ddt

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 21:01

יאנג נרתע ממגע פוחד לקבל מכות, זה לא המשחק שלו

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 21:02

הכל שטויות – זה הכל השלשות

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 21:02

רענן כץ ואשתו יושבים בין שולחן המזכירות וספסל מיאמי

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 21:04

כלום, כלום לא הולך למיאמי. המסכנים הגיעו רק הבוקר בטיסה מקליבלנד (הם נשארו שם אחרי המשחק ונשארו ללילה הבא)

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 21:07
Reply to  מנחם לס

רואים. הם גמורים. יתאוששו במשחק הבא ובאטלנטה

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 21:04

מיאמי משחקים פוטבול היום
לאורי משחק במיאמי דולפינס

ירון, החלום
ירון, החלום
17 באפריל 2022 21:04

בס"ד
תודה רבה.
מאצ' אפים מעניינים.
ה' אלה האם שיקגו תרים את הרמה בפלייאוף.
בוסטון נטס, משחק אש

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 21:06

יאנג לא עומד על הרגליים אטלנטה כבויים ומיאמי לא מחטיאים. קשה להאמין שיהיה מהפך. זאת תהיה סדרה טובה. מיאמי לא ינצחו באטלנטה

אשך טמיר המקורי
17 באפריל 2022 21:11
Reply to  דה שוט

סוויפ או ג'נטלמני. לא כוחות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם בהוקס בונים מתישהו על לבנות קונטנדרית אי אפשר לבנות כזה דבר שרק שחקן 1 יודע לכדרר בקבוצה. צריך יוצרים. הם יצטרכו לעשות מהלכים רציניים בקיץ. יש שם 3 סנטרים שיודעים לתת רק לוב וכל היתר קאץ אן שוט וכולם כמעט רכים רצח.
אפילו דביל כמו בלדסו יכול להועיל שם ולעשות בברלי. צריך בריונים שגם ידעו לתת מכות ללחוץ ולהזיז רגליים

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 21:12

אטלנטה יחזרו במחצית. מקמילן יעשה שינוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם יוטה יתפרקו בקיץ אפשר להביא משם חלקים כמו בויאן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס צריכים לאסוף כל מיני גאנרים שיכולים לשים נק מהר כמו לבארט וכאלה שחקנים בקיץ שיתנו כוח אש ויודעים ליצור בלי קאץ אן שוט

אשך טמיר המקורי
17 באפריל 2022 21:17

אי אפשר לבנות קבוצה סביב יאנג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התחלת עם השטויות חח

עגל
עגל
17 באפריל 2022 21:16

נקודה למחצית – אטלנטנה קלעה 11% מהשלוש . . .
ומיאמי ביתרון 18-8 באסיסטים

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 21:19

טריי צריך להפסיק לזרוק ממרחקי סטף קרי. ולהכניס את הקבוצה למשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

הוא צריך לקלוע משם. הוא מניע את הקבוצה הם לא קולעים חח

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 21:27

עובדה שהוא לא קולע משם. הוא לא סטף קרי אין לי את הזריקה ואין לו ההגנה שתחפה על זה שלא הולך נכנסים לסל

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 21:19

לא מבין מה הבכיינות על זה שההוקס עייפים. העונה הסדירה לא חשובה נחו כל השנה עכשיו התאמצו קצת לפני הפליאוף כולה 2 משחקים.
אהההה…. אולי העונה הסדירה כן חשובה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

הם לא נחו זה סתם הם קבוצה חלשה סביב טריי זה פחים. כל החמישייה שם זה רמה של שחקנים מחליפים האנטר בוגדן כולם מתאימים לעלות מהספסל

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 21:27

גלינרי דוקא סבבה. עכשיו אמרו שקפלה יוערך בעוד שבוע. כמה שהוא גרוע הוא היחיד שם שיש לו נוכחות בצבע. שיודע להוריד ריבאונד . אני אמרתי שהסדרה הזאת תיסגר בחמש למיאמי אבל ביושר לא ידעתי שקפלה לא ישחק. בלעדיו אין להם בכלל סיכוי. הסדרה הזאת סגורה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גאלו עובר את טאקר ובמקום צעד וחצי קליל מוציא לשלשה למישהו חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה זבל ההוארטר חחח 16 מיליון לשחקן של חצי מיליון חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה גיילן גונסון לא רואה מגרש אצל הזבל מקמילן הוא יותר טוב מהוארטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקמילן תעיף את הוארטר מהמגרש יא חתיכת אימבציל אתה לא רואה שהוא לא בענף הנכון לא בהגנה ולא בהתקפה תכניס את גיילן גונסון כבר מפגר

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 21:27

טריי ווסטברוק 🤷‍♂️ אם טאקר קולע סטפבקים מה עוד יש לעשות?

אשך טמיר המקורי
17 באפריל 2022 21:27

צואת עכברושים

NFS
NFS
17 באפריל 2022 21:30

איזה ניגוב של מיאמי, לא נעים.

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 21:31

אני עם הנכדות מנסה לשכנע אותם לאהוב כדורסל ואמת לא מצליח , דרסו את העכברוש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שמו אותו בביוב

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 21:34

למה אתה מענה את הנכדות שלך?
זה כמו ווטרבורדינג לראות את המשחק הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין להוקס התקפה בכלל הם דווקא שומרים לא רע. השחקנים דלהם לא יכולים לעבור בכדרור שום שחקן של ההיט

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 21:33

זה ההגנה של מיאמי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

חחח זה לא. ההוקס אין להם שחקנים שיודעים להקפיץ. שקבוצה עם יוצרים תגיע הם ישחטו את ההיט. ההיט נגרים של החיים בהתקפה. הם 5 על שחקן 1. מחכה כבר למפגש,שלהם מול פילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם נצמדים לכל שחקן של הנוקס ושום דחקן של הנוקס לא יודע לכדרר ולעבור אותם

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 21:38

פילי זה כבר סיפור אחר
🙂

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 21:33

מיאמי סגרה את העונה רביעית או חמישית בהגנה אבל תכלס הם מספר 1 אי אפשר לקנות מולם סל קל. חבורת קרציות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אפשר בקלות אתה פשוט רואה מולם שחקנים בלי כדרור מי מכדרר גאלו? בוגדן? קולינס? הוארטר? אוקונגו? אף אחד מהם לא יודע להקפיץ כדור אז הם סוגרים נציבים ולוחצים את טריי כי יודעים שאין מי יעניש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה טריי משחק חח יאללה לעלות מחליפים מקמילן יא חמאר תכניס את המחליפים תן לנוח עכדיו במקום 10 דק במשחק הבא חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פי גי טאקר מרגיש אולסטאר חחחח לא קלע 16 מאז ימי חולוניה

NFS
NFS
17 באפריל 2022 21:40

מה זה לנוח?
חשבתי שהם צעירים וסוסים שיכולים לשחק בלי הפסקה

NFS
NFS
17 באפריל 2022 21:41
Reply to  NFS

בתגובה לטז"מ ב-105

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

דווקא פה לנוח המשחק גמור 30 הפרש מה יש לשחק שינוח עכשיו במקום 10 דק במשחק הבא חח

המשגיח
Admin
17 באפריל 2022 21:36

מיאמי ממש מרשימה עד עכשיו

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 21:38

יהיה בסדר לא כל יום מיאמי יקלעו ככה הסדרה עוד תתהפך לא להיבהל

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 21:39

משחק 1 נטס באקס שנה שעברה נראה יותר גרוע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הבעיה של ההוקס בהתקפה אם טריי לא שם 35 40 50 אין להם שום סיכוי האחרים שם לא יכולים לעשות כלום. מקמילן אידיוט מקובע מעדיף את הוארטר על גיילן גונסון כאילו יש לו מה להפסיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיליתי שבמזרח אני הכי שונא את ההיט אני נגדם כל הפלייאוף 😎

etayle
etayle
17 באפריל 2022 21:45

אוי אויי אני משנה את הבארקט למיאמי עד הסוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

חח😁🤞✌

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 21:47

למה? אתה מתבכיין פה פוסטים שלמים על זה שאין הגנה. זו אחת הקבוצות היחידות שמשחקת הגנה? מה הסיפור?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

משחקים הגנה מדהימה כמו שאני אוהב. קבוצות בליגה לא רגילות לזה.
למה לא אוהב אותם? לא יודע בא לי שהם יפסידו חח

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 22:26

טוב נגד זה אין הרבה מה לעשות

🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 21:47

מה שלום העכברוש?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נרמס בביוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיאמי שומרים קוואדרופל טים על שחקן 1 וההוקס לא מצליחים למסור חח קומדיה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 21:48

עוד פעם דה שוט מוודא הריגה?
שמעון אין לכם צ'אנס,לא קיבלת עזרה מלס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נכון לס לא מוכן לעזור

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 21:49

אני בא לראות את ההוצאה להורג
בדוק רזי ושיר הלילה ננוחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פספסת את התלייה כבר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 21:50

💨💩

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה עכשיו דוראנט לנגב את בוסטוניה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראיתם אגב איך ההיט לוחצים בהגנה על הכדור? למה שאר הקבוצות בליגה לא עושות את זה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי מסיים משחק עם 6 נק ב1מ12 מהשדה ללוקה זה לא קורה😎

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 21:52

אני על העגלה של בוסטון עם ערמת טיטולים דוק רזי והמערבל של אחמד
נכניס את דהשוט אותך ואת השטוח לבלנדר ל24 שעות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 21:53

תנוחם שהבראקט שלי שווה לנייר טואלט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח קולינס נזכר לקלוע בטעות גיילן גונסון עדיין לא על הפרקט 😂😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 21:54

פאק זה לא הריגה זה אונס מלא

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 21:55

עוד מעט סוויט לו יעלה זה השיא. הירו במשחק גרוע מטריי והעולם שותק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

סוויט לו יחזור בעונה הבאה הוא פצוע

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 21:56

זה משחק אחד. יהיה בסדר. אטלנטה גמורים נפשית עברו משחק הדחה קשה בחוץ. מי ששופט לפי היום יש לו זיכרון קצר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 21:58
Reply to  דה שוט

דה שוט ירוצח שכיר קישטה למערבל של אחמד😁😁😁

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:03

המערבל חזר ללוד, יותר מכך, הוא נמצא בתוך הגינה. אחמד צריך להביא מנוף בשביל לגנוב שוב את הכלי….
לא לשכוח שלשכן יש כלב ששונא ערבים ונובח כמו משוגע (תודה לאל שאני חירש) כשערבי מתקרב 20 מטר מהחצר (בחיי).
מאז שהכלב הגיע השכנים ישנים פחות אבל גם אין בכלל גניבות!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 22:07

חחחח גם אני שונא מוסלמים
אמיתי,אחרי כל הכסף והעזרה שהזבלים האלה מקבלים פה,
רובם רק חושבים איך לנצל,לקחת איכס אני באמת מקיא מהזן הזה
אני פאשיסט גאה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:12

הפכתם לאירובה?….
זה בסדר, קאדפי צדק: פה זה ישראשטין….
אני נוסע כל בוקר ברכבת עם עבדול, מחמוד וסירחאן.
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:13

חוזר הביתה עם פאטמה, פאטימה פוטנה וגמילה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 22:13

ייק
אצלכם זה פשוט נורא

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:26

זה בגלל הדרשן במסגד
אולי קצת רעל עכברים אצלו בקפה יכול לעשות את העבודה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל למה ככה הם שוחרי שלום 😂😂🤣🤣

עגל
עגל
17 באפריל 2022 21:58
Reply to  דה שוט

זה מאוד נכון.
ועדיין אצלי בבראקט מיאמי הגיעו רחוק

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 22:00

ניצחון ראשון של באטלר עם מיאמי בפלייאוף. באטלר חכם על חלשים ממנו חחח

Smiley
Editor
17 באפריל 2022 22:04
Reply to  TRIP

הגיע לגמר איתם בבועה… איזה ניצחון ראשון?

D_Wade
D_Wade
17 באפריל 2022 22:07
Reply to  Smiley

אל תנפץ לו את הבועה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

40 הפרש ומתווכחים חחחח לפחות המשחק היום לא 3 שעות

D_Wade
D_Wade
17 באפריל 2022 22:00

רובינסון על סטרואידים

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 22:01

כן כן רובינסון יקלע ככה כל יום ברור

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 22:01

רובינסון רוצח,אם הוא נדלק מיאמי יגיעו רחוק

עגל
עגל
17 באפריל 2022 22:02

אטלנטה לא רח חוטפת בראש אלא היא גם מספיק נדיבה כדי להחזיר את רובינסון לחיים ולתת לו בטחון להמשך הפלייאוף

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 22:02
Reply to  עגל

+100

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 22:03

באטלר ארס מקצועי,
אחלה

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 22:04

חחחח רובינסון נמצא מאז הבועה. נעלם יותר מהר מטיג'יי וורן

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 22:08
Reply to  TRIP

טריפ זהר,אתה בדרך למערבל של אחמד עם דה שוט

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 22:08

פופרס שים קסדה לפני בוסטון (בעצם שים חיתול על הראש חחחחחח 😂😂😂)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 22:10
Reply to  דה שוט

חחחחחח שמתי ,אבל הטיטול שטוח,
שים טיטול כפול על הטוסיק ש'ך דה שוט,תתכונן להוצאה להורג של השטוח והשטיח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:09

עוד 35 דקות למנייאק.
לטס גו סלטיקס…..

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 22:10

שומרים את אולדיפו לגמר אני רואה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 22:12

אני הולך לאעול אורז מלא עם נקניקוס הרבה בצל שום וחריף עם סלרי ופטריות
מתחזק לדריסה של הנטס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:16

רחוק מהעין, רחוק מהלב.
מצה, זה לחם חורים שלא החמיץ.
אבל על מי אני עובד. אני אוכל מצה רק יום אחד בשנה, בליל הסדר. בחול המועד אני על סלט ירקות וקצת עוף וברעטן מהסדר.
מצה זה רק בליל הסדר, מצה = עצירויות…

עגל
עגל
17 באפריל 2022 22:15

ספולסטרה לא יתן לאולדיפו להשתפשף קצת?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נוקס>הוארטר

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 22:16

תאכלס עדיף תבוסה ומנוחה לאטלנטה מאשר משחק צמוד והפסד שהיה שוחק אותם עוד. שינוחו. בלי טיסה, בלי משפחות. קולינס יוריד קצת חלודה. משחק 2 ייראה אחרת.

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 22:16

יאנג מתפוצץ על הספסל. משחק הבא נקבל אותו במיטבו הצגה הצגות כיסוחים בכיונים כל הגועל ביחד.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:19
Reply to  thetroll

הכנתי אקונומיקה בשבילי
בצל וסכין בשביל החולדה.

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 22:23

חחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:24

אגב חולדות, במערב מדגסקר ישנה חולדה שנקראת בתרגום חפשי חולדת ענק מקפצת. כשהייתי בקירינדי ליומיים וחצי, בלילה השני יצאתי לסיור לילי במחנה עם פנס והמצלמה ושם בהתרגשות מאד גדולה ראיתי אותה מקפצת. בלי מדריך ובלי הקבוצה, לבד לבד. התרגשות עצומה הרבה יותר מאשר לראות אותה בגן החיות צ'סטר באנגליה או בגן החיות של דארל בג'רסי

עגל
עגל
17 באפריל 2022 22:33

+1000

אשך טמיר המקורי
17 באפריל 2022 22:23
Reply to  thetroll

יידרס שוב. זה לא הניקס פה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 22:27

מהעכברוש ישאר פיחלוץ😁😁😁
שי אתה עם דה שוט הולך למערבל או שאתה מצטרף לאורגיה על העגלה של דוק רזי?

אשך טמיר המקורי
17 באפריל 2022 22:33

אני על הגדר עם השפיץ בתחת, ווייט נגד מילס, ווין-ווין

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 22:43

🤦‍♂️🤦‍♂️

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:32

אז מה, העכברוש עבר טיפול בתוך שמן נגד חלודה?
נראה שזה המשחק הכי גרוע שלו בקריירה.

Jonathan
Editor
17 באפריל 2022 22:32

https://www.youtube.com/watch?v=oZkHVQMMjg4
דאנקן רובינזון… הכל מאותן שתי הנקודות, פחות או יותר. מוגזם לצפות שההוקס ייקלטו את הקטע.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 22:34

בוווווווווווווווווווווווווום
גוווווו סלטיקס,לזרוק את שמעון ודה שוט למערבל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:36

התנפחת מהנקניק
מכיר נקניק בראונשוויג?
לא כשר, בהשגחת הבד"צ

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 22:37

מי אוכל כשר?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:39

אני רואה ששמו את גונדי בתור פרשן
יותר טוב בצלחת עם אורז

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:39

דוקטור פופלס יותר טוב גונדי מהנקניקייה, פחות כולסטרול.

Jonathan
Editor
17 באפריל 2022 22:42

דוראנט זה משפחה, סת' זה משפחה של המשפחה, אבל לפעמים גם משפחות צריכות להפסיד.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:42

פאקקק נתקע שידור
שני חברים מגיעים לגארדן אחד עם הגרסי של בירד השני עם זה של פירס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:43

האולם מלא מפה לפה, אין מקום לדחוף סיכה, כאילו אין קורונה.

אשך טמיר המקורי
17 באפריל 2022 22:50

באמת אין

עגל
עגל
17 באפריל 2022 22:43

יאללה רזי קדימה
שופטומטומים
איזה יופי נאש יודע לקחת פס"ז
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:52
Reply to  עגל

אני צריך לקחת תמלוגים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי מקבל בווזזז חח סת קרי תופר

אשך טמיר המקורי
17 באפריל 2022 22:47

אם קארי אשפה אז מה הארדן? המיץ של הזבל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:48

בראון התחיל לא טוב

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 22:48

יש אצלי אורחים למשחק אז אני שקט כאן אבל אל דאגה הכל בסדר תיכף יוצאים מההלם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

דוראנט התחיל כמו טריי חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת זרג על תייס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:49

לא אוהב את ההירו בול הזה, שחקו קבוצתי, למצוא את האיש הפנוי

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 22:50

מסכן תייס, אסור להגן בWWF

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקהל מריע על כל ההחטאה של קיירי עבדול רחמאן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח דוראנט עם 3 איבודים 2 איתו במאבק על עמדה רק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:51

תייס זה גרב מסריחה אז השופטיפשים מכפכפים בקלות.

המשגיח
Admin
17 באפריל 2022 22:51

פתיחה טובה. מרגיש שיהיה משחק טוב

FAN
FAN
17 באפריל 2022 22:51

מה נסגר עם השופטים היום? בקושי התחיל המשחק וכבר 200 עבירות נשרקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  FAN

רוצים דיהיה לכוכבים ווי אר אול וויטנס בשקט בלי הפרעה באו להם עם דאבל טימס ולחץ ומאבקי מיקום וכאלה על ההתחלה צריך לנטרל את זה מהר

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 22:52

כדור שלישי שהוציאו לדורנט מהידיים

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
17 באפריל 2022 22:52

דוראנט לא מוצא את עצמו, שלושה איבודים בשש דקות
לא לדאוג, הוא עוד יתפוצץ

אשך טמיר המקורי
17 באפריל 2022 22:52

זה גמר מזרח בקלות

FAN
FAN
17 באפריל 2022 22:52

הגנה מצוינת של לא מעט שחקנים על קיירי וKD . הולך להיות כיף

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 22:53

דוארנט לא במשחק. קיריי יצטרך עוד פעם לסחוב אותנו לבד

עגל
עגל
17 באפריל 2022 22:56
Reply to  TRIP

כמו שהוא עשה כל העונה
.
.
🙁

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 22:53

קיירי אירוינג אמר אתמול שהוא מתחיל ללמוד על בודהא 'להרחבת אופקים'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מחפש את דרכו? יגיע בסוף לרבי?

Guy d
Guy d
18 באפריל 2022 0:26
Reply to  מנחם לס

ככה באמצע הרמדאן?

etayle
etayle
17 באפריל 2022 22:53

זאת הולכת להיות סדר ה ארוכה

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 22:54

הנטס צריכים דחוף את בן סימונס
עם כל כך הרבה פאולים חייבים אותו שיקלע מהקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא תכף עולה חכה כמה משחקים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:55

כמה צמוד המשחק?
כמו חוטיני על ראש של נערה בת 17.

etayle
etayle
17 באפריל 2022 22:55

אל דאגה הגעתי אחרי מחצחת מזוויעה של ריאל, KD יתחיל לתפור

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 22:57
Reply to  etayle

כן, סיביליה עושה בעיות אבל ריאל תהיה אלופה השנה עם ההפסד או בלי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמרו שלחץ על כדור לא עובד ומתאים לnba חח

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 22:58

מי אמר דבר כזה? אמרו שלחץ בקבוצות ספציפיות ומתואמות כמו הסלטיק יכול להיות יעיל להחריד, מה לעשות שרוב הקבוצות אין את ההגנה של הסלטיק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מלא אמרו פה. אמרו פה זה לא קולגים גם אתה אמרת

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 23:00

מי אמר דבר כזה שמעון אתה הוזה ידידי, מה לעשות שרוב הקבוצות לא מגנות כמו בוסטון אין לאם אותם מגני פרימטטר ואותו תיאום הגנתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך די שנים צעקת פה אי אפשר ללחוץ את השקץ שהוא מהיר ושטויות כאלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב ברוך כל הליגה הזאת אתלטים רצחניים השחקנים יכולים לשמור מטורף אם רק יתנו להם ויעשו את זה אבל הליגה בחסות השופטים והמאמנים לא מעוניינים ורוצים בליגת הכסף

Guy d
Guy d
18 באפריל 2022 0:30

יש מלא שחקני הגנה טובים שלא מתבלטים באתלטיות חריגה

NBA בדם
Editor
17 באפריל 2022 22:56

איזו הגנהההההה👏👏

FAN
FAN
17 באפריל 2022 22:58
Reply to  NBA בדם

מדהים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנט בתפקיד סטיבן אדמס אתמול כדורים עפים לו מהידיים שלוחצים אותו

מנחם לס
Admin
17 באפריל 2022 22:59

6 או 7 איבודי כדור ל-KD

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סבאלה הורפורד בא לעבודה חודב שהוא מול פילי

אשך טמיר המקורי
17 באפריל 2022 23:00

למה לא נותנים להגן כל השנה כמו בשני המשחקים היום?

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 23:00

דוראנט כל כדור מאבד לא להאמין הוא צריך להוביל כדור מהתחלה, בכל זאת עדיין רק 4 הפרש

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:01

השלשה המתפרצת שוויליאמס לקח זה סיבה לזרוק אותו מהקבוצה

FAN
FAN
17 באפריל 2022 23:02

כל הליגה עושה את זה..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  FAN

טוסיק וויליאמס לא צריך מסכים עם טראסט אבל בסדר הוא הרגיש חם

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:05

אם חם לו שיוריד את החולצה ויכנס לפריזר

etayle
etayle
17 באפריל 2022 23:01

דוראנט אווט לגמרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

לא רגיל ששניים נלחמים איתו על מיקום לפני המסירה. שיפסיקו עם זה הוא יתחיל את הiso שלו ויתחיל לקלוע

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 23:01

סת קרי מכניס את טראסט למייבש ומסובב

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:04

אז אתה מעדיף את קרי על הארדן ?

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 23:06

לא ממש לא, פשוט הוא נותן משחק טוב הערב. הארדן גם בגרסה של היום טו משמעותית מסת, סת קרי לא יודע לנהל משחק

אשך טמיר המקורי
17 באפריל 2022 23:05

יפ. אבל המכונה סתומה מהשיערות של הארדן

עגל
עגל
17 באפריל 2022 23:02

מה טרסט אומר על שני הקומראדים שברוקלין קיבלה מפילי?
בינתיים הם שני השחקנים הכי טובים שלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

שיביה להם בהצלחה

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:03
Reply to  עגל

אם קרי ודרמונד שני השחקנים הכי טובים שלך תפסיד 30 הפרש

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 23:04

מסכים, למרות שבוסטון לא יכולה לנצח 30 הפרש הם לא פילי. לבוסטון יש בעיה התקפית חמורה אי אפשר לנצח רק בעזרת הגנה, בסוף ההתקפה שלהם זבל כמו שנה שעברה ובנוייה יותר מדי על טייטום שיוצר לעצמו

עגל
עגל
17 באפריל 2022 23:06

שניכם צודקים

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 23:06
Reply to  עגל

לדעתך הם שווים את השכר שלהם פלוס המקס של סימונס על הספסל פחות הארדן ברוסטר?
שאלה טריוויאלית אין צורך לענות.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
17 באפריל 2022 23:03

דוראנט משחק הכי גרוע שראיתי, קיירי בלי סל שדה, מיליון איבודים ועדיין אנחנו בשוויון – לדעתי סימן טוב לבאות

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 23:03

רזיאל נראה לי שתיכף נגמר לכם הסוס ודוראנט עוד לא הגיע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אכן

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 23:05

לבוסטון יש בעיה התקפית חמורה אי אפשר לנצח רק בעזרת הגנה, בסוף ההתקפה שלהם זבל כמו שנה שעברה ובנוייה יותר מדי על טייטום שיוצר לעצמו

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 23:07

הבעיה של הסלטיק נקראת הטיים לורד זו לא אותה קבוצה בלעדיו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 23:07
Reply to  דה שוט

שששששש מה אתה צועק מהמערבל דה שוט אל תעיר את שמעון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני פה עם הנטס ננגב אתכם

etayle
etayle
17 באפריל 2022 23:04

איזה כיף לראות קבוציצ הולכות מכות בהגנה

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 23:05

אם סת קרי חזר בריא מהפציעת קרסול, הוא השחקן החשוב בקבוצה

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:07
Reply to  TRIP

רק שלא יבוא קווין הורטר ייקלע לו 30 על הראש
סבלנות תיכף.יגיעו החסימות קרי ישמור על טאטום או בראון ויחגגו עליו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:05

סמארט עם השטויות שלו, בראון עם השטויות שלו וטייטום שחזר להיות טומ….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:08

טייטום עם זריקה אחת בלבד ו 3 מסירות לבראון שהלכו לטימיון.
מה יודוקה לא רואה שזה לא עובד היום?
מה עובד זה הורפורד על דרמונד. אל חופשי על קו השלוש כי דראמונד לא שומר טוב בפרימטר.
על זה צריך ללכת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שחקהים נופליםצכמו בבאולינג מחפשים שריקות אוויר

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:10

ההגנה של ברוקלין זה משהו משהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טראסט למה יש לי הרגשה שאתה בעד בוסטון?

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:14

אני בעד שאיזה מחבל יתפוצץ שם ממש על החצי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עדיף שהנטס יתישו את יאניס תאמין לי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 23:11

נגד בוסטון
WTF

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 23:11

אוי דוראנט, אני יודע שאתה אמן מייד ריינג אבל למה אתה לא נכנס עד פי הטבעת? בוסטון בלי מגן טבעת, אמביד ויאניס היו מטביעים כל התקפה

etayle
etayle
17 באפריל 2022 23:11

בתור אחד שכל החטאה של דוראנט כואבת לו, כואב לי במשחק הזה

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
17 באפריל 2022 23:12

מבחינה סטטיסטית, דוראנט צריך לקלוע 4 מ-5 הזריקות הבאות שלו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנעליים הסגולות של טייטום לא מבשר טובות לדעתי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 באפריל 2022 23:13

😁😁😁

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:13

ברוקלין צריכים לעשות מה שאמביד עשה אתמול לטורונטו
כל מי שנכנס לסל דמו בראשו ומרפק לפנים

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 23:16

כל הקבוצה של ברוקלין ביחד לא מגנה כמו אמביד אחד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:14

טייטום לא במשחק
שתי החטאות מהעונשין מראות שאולי קיירי את בראון הצליחו לשחק לו במח

etayle
etayle
17 באפריל 2022 23:16

אין ברירה דה שוט, מבין קטן בינוני YPZ וכל אוהדי דוראנט, צריך גיוס חירום. הסדרה הזאת לא באה לי בטוב.

FAN
FAN
17 באפריל 2022 23:17

קיירי אמור להיות בצום נראלי אז לא יודע כמה הוא יתן הערב

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 23:17

לא מרגיש משחק פלייאוף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:18

גיילן בראון עם 2 נקודות, 1 מ 5
גייסון טייטום עם 4 מ 6 מהקו ורק זריקה אחת של 0.
ברוקלין מפעילים קצת לחץ והסלטיקס לא מצליחים להשתחרר.
הדבר שכן עובד זה הורפורד והמחליף גראנט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קרי ככ גרוע בהגנה שדרוש דאבל טים לעזרה וחוגגים עליהם

FAN
FAN
17 באפריל 2022 23:22

פריצ'רד שלשת מתפרצת כמו שטרסט אוהב

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:23
Reply to  FAN

פריצ'רד יודע לקלוע תוך כדי תנועה
וויליאמס לא יודע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי מתחיל לרקוד

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 23:22

קיירי פתח את הצום

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:22

זה צריך.להיות פלגרנט פאול על תייס

etayle
etayle
17 באפריל 2022 23:23

קיירי לא סופר את טייס

NBA בדם
Editor
17 באפריל 2022 23:23

קיירי נראה אחרי מסיבת טבע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

הוא ואינגראהם חוגגים עם אותם עשבים

NBA בדם
Editor
17 באפריל 2022 23:35

נכון

etayle
etayle
17 באפריל 2022 23:27
Reply to  NBA בדם

חחחח מזכיר לי ימים יפים מדרום אמריקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

חחח גם שם חדבת שהעולם שטוח והדולפינים מקפצים אה

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 23:23

סת קרי לא יכול להיות על המגרש, כל מהלך זה סל עליו. ברוקלין עושה נכון שתוקפת את טייטום בהגנה הוא לא קורא חסימות, גם ליצור חילוף של טייס על גארד זה נכון

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:25

לא יכול להיות

FAN
FAN
17 באפריל 2022 23:28

הרכב של קיירי קרי בראון ודראגיץ', אם בוסטון לא ינצלו את זה במהלך הסדרה צריך לחסל אותם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סבאלה הורפורד בא לעבודה מהפנסיה

FAN
FAN
17 באפריל 2022 23:24

הכי הרבה עבירות ברבע אחד השנה לדברי השדרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  FAN

אמרתי לך כבר צריך לנטרל הגנות

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 23:24

* כופה את טייס לשמור על גארד.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:24

קיירי חמדוללה מתחבר לאללה

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:24

איזה משחק דפוק
התפרעות על הפרקט

etayle
etayle
17 באפריל 2022 23:26

דוראנט מתחיל להזעיר את משחק 6 ההוא, ולא לטובה.

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 23:27

לא מבין את דוראנט למה הוא פוחד להכנס לטבעת ומתפרק על מייד ריינג (לרוב זה נפלא אבל היום הכדור לא נכנס) אין לבוסטון שום מגן טבעת, אמביד קולע 40 בשינה על קבוצה כזאת.

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 23:27

קיירי יסחוב עד לרביעי. קיידי משם יקח אותנו הביתה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:27

והנה שוב ראון עם אחד מאותם איבודים מהם הזהרתי.
אין לו בול הנדלינג טוב אז שלא יעשה שטויות.
הסלטיקס מפסידים היום בגלל השטויות ובגלל שלא בראון ולא טייטום יודעים לסגור משחק בסוף.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:28

מה שעובד היום זה הורפורד ולכן בסגירות של טייטום בראון, צריך לשחק על הייתרון של אל על דארמונד.

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:28

בוסטון עשו טעות גדולה , זה היה בידיים שלהם להיות נגד טורונטו ומיאמי והם החליטו שיותר טוב להם ברוקלין ומילווקי
אין להם סיכוי לנצח שתי סדרות כאלה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
17 באפריל 2022 23:29

לברוח מקבוצות זה עבור לוזרים

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:30

מילווקי עשו אז זה והם יהיו בגמר המזרח

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
17 באפריל 2022 23:41

עדיין מהלך של לוזרים

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
17 באפריל 2022 23:28

הסדרה הזאת תגמר עם שתי פציעות משמעותיות אם ימשיכו לשחק ככה

Warrior
Warrior
17 באפריל 2022 23:28

היה צריך להיות תוקף של קיירי

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:30

כשחילקו את השכל דראמונד היה בחופש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:30

רודריגו מצמצם מול סביליה
תיכף כרים ידפוק כרטיס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עבירה של סמארט אם כבר חח גם תפס את דוראנט עם היד ונפל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:31

הנה טומטום שמע ומוסר עוד אסיסט להורפורד.
יופי נחמק'ה

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 23:32

איך סמארט נופל, שחקן מגעיל

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
17 באפריל 2022 23:33

כאילו זה חדש שהוא פלופר

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:33

היה שילוב מצוין עכשיו של קרי מחטיא שלשה חופשית ודראמונד עושה פאול מטומטם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:34

כשיש דוראנט וקיירי אסור לתת למשחק להיות צמוד. חייבים לפתוח מבערים אחרת בשנים שלושה מהלכים מהירים, הם שורפים אותך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח דראמונד איך בן סימונס יושב שם עם משקפי שמש באולם איזה מצחיק חח כמו רוקסטאר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה סל של הבלאק דמבה

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 23:35

דראמונד כזה מטומטם אפילו ליפול לא יודע. גורם לארווינג להראות כמו בוגר MIT

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:38

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:36

נאש צריך להעלות את סימונס מהספסל שישמור על טאטום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😁😁😁 סימונס אומר לו יש לי פגישה

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:38

עוד פגישה ועוד פגישה היא אומרת שכואב לה הגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנט עושה הומאג לטריי

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 23:37

חחחחח

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 23:36

דוראנט מבולבל 😬

etayle
etayle
17 באפריל 2022 23:37

הקצב לא הגיוני במשחק הזה

birdman
birdman
17 באפריל 2022 23:37

עכשיו הדלקתי את הטלוויזיה. ערימה של פלופים, גועל נפש.

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 23:37

השופטים אוכלים את הפלופים של סמארט איזה ליגה הם נמצאים

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
17 באפריל 2022 23:38

אחרי זה מתפלאים ששחקנים עושים פלופים. מה אפשר לצפות כשהשופטים שורקים רק לפלופים

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 23:39

בחיים לא DPOTY

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:39

מלך הפלופים לא בפליאוף, אדם שעשה קריירה על פלופינג

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
17 באפריל 2022 23:40

בואנה לפי התכנון שלי דוראנט בסוף הפלייאוף מתקרב לראשמור
בקצב הזה, הוא לא יגיע לראשמור של ליגת ווינר…
יש לו מזל שאני יודע שהוא יקלע 8 מ-10 הזריקות הבאות

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 23:40

זאת הקבוצה של קאי. אבל דוראנט חייב להתעורר

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:40

קיירי הוא לא רכז ,הוא סקורר
אין מי שינהל נשחק בצורה רגועה נגד הגנה כמו בוסטון .
יש אחד שאתמול מול ההגנה החזקה של טורונטו ניהל משחק בצורה מדהימה 14 אסיסטים ואיבוד כדור אחד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גוראן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגנת הנטס בדיחה על טייטם

NFS
NFS
17 באפריל 2022 23:40

והמנצחת בסדרה הזו תשחק מול מילווקי בסיבוב הבא 🤦

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גוראן מנגב

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:43

דראגיץ' מציל את ברוקלין
הרכב הגמדים בלי הגנה של מילס/אירווונג/קרי לא יכול לראות מגרש ביחד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה מה דחסר להוקס ליד טריי סקוררים כמו קיירי שחקנים כמו דראגיץ

birdman
birdman
18 באפריל 2022 0:05

סימונס סימונס

etayle
etayle
17 באפריל 2022 23:43

דראגיץץץ

המשגיח
Admin
17 באפריל 2022 23:44

מחצית כיפית

NFS
NFS
17 באפריל 2022 23:44

פלייאוף בסקטבול

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 23:45

מישהו חושב שנאש כתב דראגיץ בתוכנית משחק? לא יאומן שברוקלין עדין במשחק הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דראגיץ ווינר ומנוסה צריך לקבל שם הרבה דק

דה שוט
דה שוט
17 באפריל 2022 23:45

ברוקלין באו חדים – כולם אצלנו טובים 🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:45

וויט זה שחקן שאני בדרך כלל מחזיק ממנו שחקן חכם אבל המסירה המטומטמת הזו במקום דאנק דיי מזכירה לי את סימונס בפלייאוף שנה שעבה שבמקום לשין דאנק קל הוציא החוצה.
למה? למה להתחכם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח נכון עבר לי בראש מה הוא עושה

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באפריל 2022 23:46

מילווקי רואים את המשחק ויוצאים מהבריכה כדי לשחוט את שיקגו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש כלב אתלטי שם במופע המחצית רץ כמו בברלי

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 23:49

חחח

TRIP
TRIP
17 באפריל 2022 23:47

אם הייתי בוסטון לא הייתי מרוצה מהמחצית

NBA בדם
Editor
17 באפריל 2022 23:47

חבר'ה אני רוצה לעדכן שאני עובד על נוסחה משופרת בדירוג השחקנים, שהבשורה הגדולה ביותר היא ביטול שיטת האלפא.
אני אכניס קריטריון שלם יותר שיעשה צדק גם אם יש יותר משחקן אחד שהיה משמעותי באותה עונה נתונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

חזק ואמץ

NBA בדם
Editor
17 באפריל 2022 23:54

תודה

עגל
עגל
17 באפריל 2022 23:47

בוסטון הגנה הגנה אבל ברוקלין עם 61 נק' באחוזים נפלאים מכל הטווחים.
שיפור קל באיבודי כדור והם על הסוס.

FAN
FAN
17 באפריל 2022 23:49
Reply to  עגל

ובלי KD

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:49

דווקא נאצ'ו עם השוויון
אנצלוטי יודע מה הוא עושה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:51

כארים יעשה נס בדקה התשעים?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:53

ויני כמעט מצא את בנזמה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:53

יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
כאריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
בן של בן זמהההההההההההההההההההההההההההההההההההה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הטיטולים של יואל לא החזיקו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:55

איזה גול, איזה טיימינג
רודריגו לכארים ושלוש שתים.
ריאל עושים מהפך

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:56

עכשיו בזבוזי זמן.
נשאר 3 דקות בהארכה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:58

כמעט גול רביעי, שוב רודריגו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באפריל 2022 23:58

ילה
לסחוב עוד דקה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:03

זהו, תמא
השופט נתן שם מעל 9 דקות בהארכה. נתן 7 והאריך ליותר מ 9.
כארים מלך, רודריגו במשחק הכי טוב שלו בריאל ששוב חוזרת מהקבר.

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באפריל 2022 23:49

כמה הארדן חסר לברוקלין הלילה

thetroll
thetroll
17 באפריל 2022 23:59

עם הארדן ברוקלין סוגרת את הפליאוף הזה בסוויפים. אין תחרות בכלל.

נועמיקו
נועמיקו
17 באפריל 2022 23:50

וואו איזה משחקקק!!!
אינטנסיבי ופיזי מאוד הרבה מהלכים יפים.
בוסטון נראים יותר טוב ומביכים את ברוקלין בהגנה, אבל ברוקלין כל כל מוכשרים ש… שוויון!
וואו איזה סדרה זאת הולכת להיות.

Smiley
Editor
17 באפריל 2022 23:56

הורפורד קיבל לכבוד החג קצת מהמיץ של סבא ג'ינובילי

etayle
etayle
17 באפריל 2022 23:57

ריאל עם 10000000 נשמות מנצחים בפיחואן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סת קרי זה הכוונת של בוסטון

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:00

הורפורד דורס את קרי

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:01

אם בראון ימשיך להחטיא כאלה בוסטון לא ינצחו פה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההגנה על טייטום שערורייה

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 0:02

אוי דוראנט כנס לטבעת יפחדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח איזה שאקטיןןןן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי מחרב שיוציאו לו את הכדור מהיד

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:04

אני חושב שניתן לראות את טביעת האצבע של המאמן בברוקלין. תצוגת אימון מרשימה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

😂😂😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 0:07

ענק!!!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 0:04

חחחחחח קיירי בשאקטין כוכב

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 0:05

רזי תוציא את המערבל של אחמד לשמעון ודה שוטטטטטטטטט

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 0:04

לפטר את נאש עכשיו בזמן המשחק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 0:06
Reply to  דה שוט

קישטה למערבל דה שוט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נאש רדום האהבל מה סת קרי על המגרש חוגגים עליו לקחו עליו כבר 2 ריב עשה עבירה וקלעו עליו סל חיכה שההפרש יגדל

trusttheprocess
trusttheprocess
18 באפריל 2022 0:05

קרי זה אסון בהגנה
חוגגים עליו גם בריבאונד התקפה

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 0:06

מסכים; אבל זה לא רק הבעיה אין להם אף אחד שינהל משחק מאבדים בלי הכרה ולא יודעים למצוא שחקן בספוט הנכון, דראמונד האהבל הזה לא קיבל לוב אחד שזה בערך הדבר היחיד שיודע. אף אחד שיעשה סלים בצבע (דוראנט פוחד להכנס), וכמובן הגנה שערורייתית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קרי בראון וקיירי יחד בהגנה זה חושך הרכב גמדים

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:05

כל הכבוד לאודוקה שלא מפסיק לתקוף את קרי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:07
Reply to  shadow

בדיוק
לקח לו קצת זמן אבל הבינו שם מה לא עובד טוב.
חוץ מזה הצום נותן אותותיו.

etayle
etayle
18 באפריל 2022 0:06

זה לא נראה טוב. ;(

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 0:06
Reply to  etayle

נראה מעולה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:08

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אכן הכל נראה מצויין מהצנטרישוט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:06

יההההההההההההההההההההההההההההההההה
לטס גו סלטיקססססססססססססססססססססססססססססס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל שנייה טייםמאאוט

trusttheprocess
trusttheprocess
18 באפריל 2022 0:07

צריך פרסומות שיהיה אפשר לשלם לסטיב נאש 8.5 מליון דולר

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:07

ששששש מה אתה מתלונן תן לראות איזה כלב קופץ דרך חישוק

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:06

יששש איך אני אוהב לראות אנשים רצים עם דגלים במגרש לא יודע מה הייתי עושה בלי זה. מתי יורים חולצות לקהל? זה אפילו יותר מרגש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

😂😂😂 היה אחלה כלב במחצית שתפס צלחות נתן ביצועים אש היה יותר בכושר משחקני הליגה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:08
Reply to  shadow

היית צריך לראות את ריאל בסיביליה

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 0:07

חייב להגיד שאני אוהב מאוד את התרומה של בן סימונס למשחק של ברוקלין. אין ספק שלוותר על הארדן עבורו היה צעד נכון. האמת? לא ציפיתי.

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 0:09
Reply to  thetroll

צריך לתת לשון מארקס את תואר ה GM של כל הזמנים על הטרייד הזה. היו הרבה דיבורים שסימונס פצוע בגב ובמוח אבל הוא לקח את הסיכון והצליח.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:09
Reply to  thetroll

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לפחות לא בא עם החליפת עור הירוקה.
הוא נראה אז כמו חרגול ירוק או איזו צפרדע שזה פח זבל גדול

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 0:13

אבל הוא נותן את השואו שלו. על המגרש מחוץ למגרש מה זה כבר משנה… 🤣🤣

ברבור שחור
ברבור שחור
18 באפריל 2022 0:07

קיירי עדיין בצום ?

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 0:07

תכניס את אולדריג וגריפין כבר חוטפים מכות כל המשחק מתחת לסל והוא מסתכל כמו דביל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

צודק הרכב נמוך מידי 3 גמדים

עגל
עגל
18 באפריל 2022 0:10
Reply to  דה שוט

באמת מוזר שהם לא רואים מגרש אפילו לא דקה

ירושלמי
ירושלמי
18 באפריל 2022 0:09

בוסטון רמה אחת מעל,הסדרה הזאת תיגמר בגנטלמני לבוסטון ואולי גם יהיה סוויפ.
אין דבר יותר משמח מלחזות בכישלונן של קבוצות גלקטיקוס ובמיוחד כאלה שהסריחו במהלך העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ירושלמי

חחח נו באמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה עוד פוסט של בראון על בראון הרכב הגמדים הזה לא טוב אין הגנה וריב

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:09

מרקוס סמרט לא בהכרה

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:10
Reply to  shadow

שכח לגמרי שהוא נגר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי ממש מחרב תכניס את דראגיץ מפגר שיעשה סדר

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 0:10

נאש יא מפגר תכניס גובה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח כל הסל קליר פאת הנה קלקס נכנס גם דראגיץ צריך להיכנס וקייריצלעבור ל2

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סמארט תופר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:11

סמאחטהההההההההההההההההההההה
לא מחחטיא-טהההההההההההההה

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 0:12

איזה אהבל נש לא להאמין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נאש מתאבד עם קרי חח

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 0:13

גומרים אותו בהגנה מתי הוא יחכה להוציא את קרי? 15 הפרש כבר יאהבל

trusttheprocess
trusttheprocess
18 באפריל 2022 0:14

דוראנט תקוע עם שני מקרי ראש כמו קיירי וסימונס
לא נעים

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:16

הוא בעצמו מקרה ראש לא סתם נדבקים אליו כאלה

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 0:15

נאש הדביל הרג את גריפין ולמרכוס בוסטון נהנים על הקרש מול קטסל לנטס אין בכלל גוף לתת להם להרגיש

trusttheprocess
trusttheprocess
18 באפריל 2022 0:16
Reply to  דה שוט

דרמונד ?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 0:19
Reply to  דה שוט

מייאו דה שוט,אתה רוצה ארוחת בוקר במיקסר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח איזה טקס קיירי עושה לפני זריקת העונשים זה יותר 10 שניות חח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:16

הנה דוראנט משתלט על המשחק וברוקלין תיכף חוזרת

SWIv
SWIv
18 באפריל 2022 0:18

קיירי עם הראש בקיר לא רואה בעיניים…
הרבה לחץ פלייאוף על השחקנים רואים את שה גם במשחקים של אתמול וגם כאן בבוסטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גוראן צריך לשחק עד הסוף בחמישייה הוא מארגן נהדר

etayle
etayle
18 באפריל 2022 0:17

נאש בתצוגת אימון עלובה

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:18
Reply to  etayle

תצוגת "אימון"

birdman
birdman
18 באפריל 2022 0:20
Reply to  etayle

זה מזכיר לי משחק פלייאוף מכריע של פיניקס (נגד מי?) שדראגיץ' היה יותר טוב מנאש, אבל בדקות הסיום ספסלו את דראגיץ' ונאש שיחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  birdman

גם היום נאש תכף יספסל אותו

NBA בדם
Editor
18 באפריל 2022 0:29
Reply to  birdman

אני לא זוכר נגד מי פיניקס שיחקו אבל אני זוכר את המוטיב הזה במשחק כאילו זה היה אתמול….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום משקשק את דוראנטמיותר מידי היום

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:18

יודוקה חייב טיימאאוט ומהראררררר

SWIv
SWIv
18 באפריל 2022 0:19

קיירי עם הראש בקיר לא רואה בעיניים…
הרבה לחץ פלייאוף על השחקנים רואים את שה גם במשחקים של אתמול וגם כאן בבוסטון

ירושלמי
ירושלמי
18 באפריל 2022 0:19

דוראנט לא מצליח לשמור טייטום

trusttheprocess
trusttheprocess
18 באפריל 2022 0:20
Reply to  ירושלמי

בשביל זה הביאו את סימונס , איפה הוא ?

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 0:25

סימונס תורם ( בטח יותר ממה שהארדן היה תורם). יש לו אחלה לוק על הספסל הביאו דוגמן משלמים לו 30 מ דולר לעונה. ככה הספסל נראה יפה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

למה הוא עם משקפי שמש באולם? חם שם? 😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:35
Reply to  thetroll

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שימון, ביקשת כל כך יפה אז קבל משקפי שמש במתנה מאופטיקה הלפרין.
https://m.youtube.com/watch?v=BZqU7kXJlU0

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:21

הורפורד זה כמו גוליבר מתחת לסל של ברוקלין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נאש הדביל יוריד את דראגיץ עוד מעט חח

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 0:22

נאש מכר את המשחק אפילו ואן גאנדי דיבר על למרכוס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 0:22

ימפגר קיירי מה אתה קולע שלשה

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 0:23

כל מאמן אחר היה מנצח את המשחק הזה מזמן אבל לא סטיב נאש

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 0:24

לא מבין למה אולדריג' לא נכנס קצת עד שנפטרו מהמחלה של ג'יימס ג'ונסון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

איפה הוא באמת לוחם הmma?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנט סתם נפלצושרקו עבירה בראון לא אכל את ההטעיה שלו שריקה בדיחה

jefffoster10
Editor
18 באפריל 2022 0:27

משהו בהרכב שלושת הגארדים של ברוקלין (עם דוראנט וקלקסטון) עובד על הסלטיקס, אולי זו הדינמיות והמהירות ואולי העובדה שאתה משחק עם 3 יוצרים ו4 איומים משמעותיום ל3, בכל מקרה הסלטיקס צריכים לחשוב על פתרון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנט מנוגב עי טייטום

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 0:28

תמה טקס? נראה לי כן.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:31
Reply to  thetroll

לא!!!!

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:28

איזו הגנה של בוסטון וטייטום אחד

ירושלמי
ירושלמי
18 באפריל 2022 0:29

מי אמר שאי אפשר לשמור על דוראנט??

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ירושלמי

למרות שהם שומרים עליו פחות טוב עכשיו נותנים לו 1 על 1 בהתחלה נלחמו איתו על עמדה אבל השופטים נתנו 2 שריקות אוויר והורידו את בוסטון מזה

ירושלמי
ירושלמי
18 באפריל 2022 0:32

לא ראיתי את הרבע הראשון אבל נראה שיש אחלה שיפוט – כמעט לא היו שריקות אוויר,נותנים למשחק לזרום ושורקים כשצריך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ירושלמי

נכון אבל הם נתנו את הםרידום אוף מובמנט הזה לדוראנט וזה גרם לבוסטון לרדת מזה

etayle
etayle
18 באפריל 2022 0:29

במקום לקלוע 2 על 1 חוטפים גג ואז סל בצד שני, איזה פחים.

יוני יצחק
18 באפריל 2022 0:29

בלי השופטים אנחנו 25 הפרש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:31

+100
לאיזה צד התכוונת?
🙂

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 0:29

כבר במחצית אמרתי לחבר׳ה פה שהולכים הערב להירו בול טראגי. היה כתוב על הקיר. נאש בנה הכל הפוך

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:30
Reply to  דה שוט

נאש סופר 8.5 מליון אני לא סגור על זה שהוא יודע שהוא המאמן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:30

טייטווווםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
וויייששששששששששששששששששששששששששששש

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 0:30

כל המיתוסים על קיידיי נשברו במשחק אחד

onetwo3
Editor
18 באפריל 2022 0:30

חבר'ה ערב טוב.
תעשו טובה ושתפו לינקים שלא נתקעים למשחק..

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 0:31

12:4 לבוסטון בריבאונד התקפה נמאס כבר להגיד נאש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

ברוך הבא לעולמו של ברט בראון

onetwo3
Editor
18 באפריל 2022 0:34
Reply to  דה שוט

מה אתה רוצה מנאש? הוא סוגר לריבאונד? סטיב נאש, 1.90 מ' ביום טוב, לקח 3 ריב' ממוצע קריירה..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעניין אם הנטס ידעו בזמן הטרייד שסימונס לא מתכוון לשחק וזה היה מהלך מתואם או שהוא הפתיע גם אותם

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 0:37

צחוק צחוק זה פשוט לא יאומן הטרייד הזה. יש מצב שלא ידעו ? שלא בדקו?

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 0:32

לפחות שיגן על טייטום כמו שצריך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח נאש עם 4 גמדים קיירי בראון דראגיץ ובת קרי שחזר חחח עם קלקס חמישייה מחרידה

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:34

אין לברוקלין מי שישמור על טייטום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי עבדול רחמן מנגב

NFS
NFS
18 באפריל 2022 0:35

פנומן

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:35

קיירי😱

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 0:35

הו איז דה מאן?????

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
18 באפריל 2022 0:36

וואוו קיירי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה לתת לבוסטוניה בראש

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 0:36

חשבתי קיריי בצום. הבן אדם חייזר

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:36
Reply to  TRIP

כמו שאר רפי ההבנה פה אתה לא מבין שהצום לטובתו

FAN
FAN
18 באפריל 2022 0:37
Reply to  shadow

שמעון? זה אתה?

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:37
Reply to  FAN

עוד רפה הבנה

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 0:38
Reply to  shadow

+ 100

ירושלמי
ירושלמי
18 באפריל 2022 0:39
Reply to  shadow

לעשות צום של יום שלם כל יום במשך חודש זה לטובתו?
אני צם יום אחד וכל הערב שאחרי אני גמור מעייפות ובקושי הולך

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:42
Reply to  ירושלמי

זה כי אין לך מושג. אין לך במה להתבייש אבל יש לך הרבה מה ללמוד.

FAN
FAN
18 באפריל 2022 0:36

קיירייייייייייייי

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 0:37

תנו לי שחקן בצום שיעשה מה שקאי עושה אפילו הארדן של יוסטון לא עושה דברים כאלה

onetwo3
Editor
18 באפריל 2022 0:37

חבר'ה ערב טוב.
תעשו טובה ושתפו לינקים שלא נתקעים למשחק.. תודה

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
18 באפריל 2022 0:38

10 דקות לסיום, ברוקלין רק במינוס 3 וקיירי וקיידי שלהם. נראה לי בוסטון בצרות

חוק וסדר
חוק וסדר
18 באפריל 2022 0:38

אני מממשששש רוצה שנטס יננצחו

onetwo3
Editor
18 באפריל 2022 0:39

אני לא

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 0:38

קיירי ימוסלמי מנייק תחזור לצום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מגניב בשקט

Smiley
Editor
18 באפריל 2022 0:40

קיירי נכנס לזון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק 1 קיירי מקבל קליר פאת לליאפ

onetwo3
Editor
18 באפריל 2022 0:40

חבר'ה ערב טוב.
תעשו טובה ושתפו לינקים שלא נתקעים למשחק.. מה יהיה? מישהו עוזר?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 0:41
Reply to  onetwo3
onetwo3
Editor
18 באפריל 2022 0:44

תודה חבר

onetwo3
Editor
18 באפריל 2022 0:45
Reply to  FAN

תודה רבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוויר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנטטט

NFS
NFS
18 באפריל 2022 0:42

יא בא יה איזה משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אידיוטקה נרדם לגמרי

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 0:42

קומדיה של טעויות

trusttheprocess
trusttheprocess
18 באפריל 2022 0:42

בוסטון יא זבלים
תמיד תשארו זבלים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 0:43

קיירי ימנייק אתה האלפא תריב עם דורנט

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 0:43

קיירי קיירי ועוד פעם קיירי איזה שחקן

NBA בדם
Editor
18 באפריל 2022 0:43

בראון נגר.
לא יכול לייצר לעצמו אז כל חצי מתפרצת רץ ראש בקיר.
למד מראס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:46
Reply to  NBA בדם

אני חייב להסכים פה
אני צועק את זה כבר חצי שנה.
בוסטון תיפול על איבודי הכדור המטומטמים. יש איבודי כדור רגילים ויש את המטומטמים. בראון אולי מספר אחד בליגה באיבודי כדור לא מחוייבי המציאות. אולי מנחם צדק?

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 0:43

דוראנט קח אותנו הביתה

FAN
FAN
18 באפריל 2022 0:43

איזה סדרה הולכת להיותתת

מנחם לס
Admin
18 באפריל 2022 0:43

מגינים כמו בימים הטובים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:43

טרולי, אמרתי לך שהמשחק לא גמור
לא כשיש שנים כמו קיירי ודוראנט.
אסור לעשות טעויות כמו שוויט עשה עכשיו.
על המגרש צריכה להיות החמישייה הפותחת עד הסוף.

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 0:51

לא יאומן . טוב אבל עוג לא גמור נראה

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 0:44

המשחק הזה מוריד לי כמה שנים מהחיים

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:46
Reply to  TRIP

תצום זה יוסיף לך

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 0:44

טוב נו אני מוציא את המיקסר של אחמד פותח את השק שינה להלילה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:44

זהו תמא
ברוקלין מנגבים כשבוסטון לא פוגעים.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 0:47

שמתי שק שינה כפול גם לך רזי,אבל טחנתי נקניקוס גרמניות תצפה לחימום מובנה

מנחם לס
Admin
18 באפריל 2022 0:45

שימו לב לקיירי. לפני כל זריקת פאול הוא מתפלל תפילה קצרה למוחמד

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 0:46
Reply to  מנחם לס

שידחוף את מוחמד לאיפה שלא זורחת השמש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

נכון וזה יותר מ10 שניות

NFS
NFS
18 באפריל 2022 0:45

המשחק הכי טוב שראיתי השנה.
יותר טוב אפילו מוושינגטון מול אינדיאנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

😂

ירושלמי
ירושלמי
18 באפריל 2022 0:51
Reply to  NFS

חחחח

חוק וסדר
חוק וסדר
18 באפריל 2022 0:47

דראגיץ הזה
מביך

מנחם לס
Admin
18 באפריל 2022 0:47

כמה שיקללו את אירוינג יותר הוא יקבור אותם יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי משפיל פעמיחםצאת טייטום עובר אותו כמו קונוס לליאפ מביך

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:47

אחרי המשחק הזה לכו ותלמדו על צום וצום לסרוגין. לקיירי יש הרבה מה ללמד אתכם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:48

זה משחק של ברוקלין בגלל איבודי כדור מטומטמים של טייטום וקצת של בראון.

חוק וסדר
חוק וסדר
18 באפריל 2022 0:48

וקיירי מדהים מדהים מדהים

FAN
FAN
18 באפריל 2022 0:49

אין הרבה שחקנים שבאווירה ככ עוינת ישחקו עוד יותר טוב מהיכולת הגם ככה מטורפת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בן סימונס מוחא כפיים ואומר לעצמו איזה מזל שאני חא משחק בלחץ הזה

NFS
NFS
18 באפריל 2022 0:51

חחח.. לגמרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מישהו שכח את קיירי

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:50

קייריייייי

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 0:50

עזבו התקפה תראו איך קיירי שמר על טייטום קיירי העז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נגד הנטס זה לא יחזיק בוסטון לא ניצלו מספיק את הסמול בול של הנטס,שם יאניס יתעלל בהם

trusttheprocess
trusttheprocess
18 באפריל 2022 0:50

קיירי מראה להם איפה בדיוק העולם שטוח

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 0:50

החיקוי של קיריי לאוהדי בוסטון חחחחח אגדה

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:51

אם רק הייתם מבינים איזה פלאים צום עושה למוח שלכם אולי הייתם קצת פחות רפי הבנה

FAN
FAN
18 באפריל 2022 0:51
Reply to  shadow

שמעון תחזיר לשדו תיוזר שלו!!!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

חחח

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 0:51

הגאוט של הליגה

מנחם לס
Admin
18 באפריל 2022 0:51

במחצית הראשונה היו ל-KD 5 נקודות ו-4 איבודי כדור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מפתחע שנאש השאיר את דראגיץ עד כה לא ציפיתי ממנו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:51

עכשיו יודוקה יורה פסקי זמן בקצב
פתאום הוא נזכר?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:52

היה צריך לקחת אותם כשברוקלין התחילו לצמצם את הפער 15. עכשיו המשחק גמור.

NFS
NFS
18 באפריל 2022 0:52

דראגיץ ברבע מזעזע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

עדיין עדיף במגרש מקרי

etayle
etayle
18 באפריל 2022 0:52

קיירייי

מנחם לס
Admin
18 באפריל 2022 0:52

ברוס בראון פחדן. פוחד לזרוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק דיברתי דראגיץ ירד וסת קרי נכנס אני מריח אסון

ירושלמי
ירושלמי
18 באפריל 2022 0:54

דראגיץ נגר רציני,הוא פוגע בריווח ומאפשר דאבל טים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ירושלמי

מה אתה אומר חחחחח כל פעם שהוא על המגרש הנטס רצים שהוא בחוץ בוסטון רצים אתה אתה לא רואה?

ירושלמי
ירושלמי
18 באפריל 2022 0:58

חח בטח שאני רואה,היום הוא ביום קליעה טוב..אבל בכללי הוא שחקן של 25 מהשלוש ו35 מהשדה,כנראה שנאש עכשיו רוצה כמה שיותר לרווח לדוראנט וקיירי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ירושלמי

הוא מארגן את המשחק טוב לא קשור לקליעה לא חסר להם קליעה חסר להם ארגטן וסדר

ירושלמי
ירושלמי
18 באפריל 2022 1:00

יש לו +21 היום

Smiley
Editor
18 באפריל 2022 0:53

קיירי עושה לסלטיקס סחרחורת ברבע הרביעי. הבעיה של הסלטיקס שדורנאט שם כדי לוודא הריגה במקרה הצורך

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:53

המשחק הזה רחוק מגמור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה סת קרי ובראון חזרו חחחח איזה דביל הנאש הזה

מנחם לס
Admin
18 באפריל 2022 0:54

איזה סל של בראון!

trusttheprocess
trusttheprocess
18 באפריל 2022 0:54

נאש החזיר את קרי וזה יפסיד לו את המשחק

חוק וסדר
חוק וסדר
18 באפריל 2022 0:54

סוף סוף סת' נכנס

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
18 באפריל 2022 0:55

איזה משחק נהדר!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח אמרתי לכם אסון הנאש הזה הכל הולך לו ומוריד את דראגיץ ומכניס סת קרי ובראון חחח כל המומנטום השתנה ריזה דביל

מנחם לס
Admin
18 באפריל 2022 0:55

שום אופנסיב פאול

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 0:55

קיירי עייף

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:59
Reply to  דה שוט

אל תהיה רפה הבנה

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 1:02
Reply to  shadow

לא קשור לצום. הוא עייף מהמאמץ

מנחם לס
Admin
18 באפריל 2022 0:56

אני אובייקטיבי במשחק הזה. לא היה שום אופנסיב פאול של KD

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 0:56

דוראנט יאפס תן לקיריי את הכדור ותעוף לצד

trusttheprocess
trusttheprocess
18 באפריל 2022 0:56

סטיב נאש מסתכל במראה על התאום שלו טיי לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכל היה בצד שלו המומנטום הוביל ב5 והחליט חהכניס את קרי ובראון חחח ריזה דביל אלוהים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תגובות 378 ו383 😎 היה ברור מה יקרה

etayle
etayle
18 באפריל 2022 0:57

שדי משחק 6 פה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 0:57

שיוווווווווווווווווווו
לא עומד בזה
צריך אישפוז דחוףףף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח תצום

shadow
shadow
18 באפריל 2022 0:58

חחח🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

😁

Jonathan
Editor
18 באפריל 2022 0:59

די. הם חייבים לפתור את זה ביניהם במכות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קלקסטון חירבן בליתול של יואל

shadow
shadow
18 באפריל 2022 1:02

מכר לו משומש

shadow
shadow
18 באפריל 2022 1:00

איזה ניגור של קלקסטון

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 1:00

בוסטון זבל לא חדש

shadow
shadow
18 באפריל 2022 1:01

יהיה סל ניצחון של קיירי או הארכה?

trusttheprocess
trusttheprocess
18 באפריל 2022 1:01

שידחפו לבראון טמפון לאף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אי זה נכנס לדוראנטמחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קייריייי וואאוווווו טריי יאנג תלמד ככה קולעים

NFS
NFS
18 באפריל 2022 1:03

פנומן!

NBA בדם
Editor
18 באפריל 2022 1:03

אלחמדוללליללללהההההה

trusttheprocess
trusttheprocess
18 באפריל 2022 1:03

קיירי סותם את הפה לכל בוסטון
אין דבר יותר טוב מזה

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 1:04

אנביליביט

shadow
shadow
18 באפריל 2022 1:05
Reply to  דה שוט

עייף?

etayle
etayle
18 באפריל 2022 1:04

סדאה לא לבעלי לב חלש(כמוני)

FAN
FAN
18 באפריל 2022 1:04

הולי שיטטטטטטטטטט

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
18 באפריל 2022 1:05

🩸

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 1:05

יש!!!! שונא בוסטון

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
18 באפריל 2022 1:06

יש אוהדי לייקרס שלא?

etayle
etayle
18 באפריל 2022 1:05

איזה ווינר

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
18 באפריל 2022 1:05

🩸🩸🩸

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 1:06

לא יאומן

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
18 באפריל 2022 1:06

לא מאמין למה שקרה כאן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח איזה סל נצחון מצחיק קומדיה חחחח אמרתי לכם אסון נאש איזה אידיוט נאש חחח סת קרי

trusttheprocess
trusttheprocess
18 באפריל 2022 1:06

חחחחחחחח
ברוקלין איפה בן סימונס
חחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 1:06

עכשיו יודוקה פתאום לוקח את כל פסקי הזמן….
הוא אולי פיקח אבל לא חכם. הסלטיקס נחו על זרים כשהובילו ב 15 ואת פסקי הזמן האלה הוא היה צריך לקחת כשברוקלין התחילו לקצץ….

FAN
FAN
18 באפריל 2022 1:07

יואוווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

ירושלמי
ירושלמי
18 באפריל 2022 1:07

ישששששששששששששש

FAN
FAN
18 באפריל 2022 1:07

מה הולך פה?!?!?!?!?!??!?!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 1:07

יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

birdman
birdman
18 באפריל 2022 1:07

ייייייששששששש!!!!!!!!!!!!

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 1:07

לא מאמין, הגנה שערוריות

trusttheprocess
trusttheprocess
18 באפריל 2022 1:07

דוראנט נרדם בשמירה , הפנה אותי. הגב לטאטום

Smiley
Editor
18 באפריל 2022 1:07

איזה סיומת פסיכית!!!
יאללה 7 משחקים מזה

NBA בדם
Editor
18 באפריל 2022 1:07

ווואווווו איזה סיום אכזרי לנטס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 1:08

יההההההההההההההההההה אללהההההההההההההה
איזה ניצחון של טייטום

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 1:08

טייטום ווינר תמיד עושה את זה שיחקתם אותה

עומר
עומר
18 באפריל 2022 1:08

איזה מהלך בסוף. בדיוק על השנייה האחרונה יותר מזל משכל, אבל יצא מטורף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטיב נאש זה ברט בראון חברים. הבןנאדם הוביל 107 105 כל המומנטום שלו ומוציא את דראגיץ ומכניס את סת קרי ואז כל המומנטום מתהפך חח

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 1:31

נכון היה צריך להישאר עם ההרכב שסגר לו את הפער ועבר להובלה עד הסוף. לזה קוראים קבעון וחוסר גמישות.

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 1:08

נו באמת לא נורא משחק הבא שלנו בדאבל פיגרס

etayle
etayle
18 באפריל 2022 1:08

לא לבעלי לב חלשש

FAN
FAN
18 באפריל 2022 1:08

וווווואו איזה פיניש מהסרטים למשחק ענק

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
18 באפריל 2022 1:08

איזה סדרה מטורפת זה הולך להיות!

יוני יצחק
18 באפריל 2022 1:08

יייְששששששש

ירושלמי
ירושלמי
18 באפריל 2022 1:08

סל ניצחון אחד היפים!!

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 1:08

הכל טוב נטס ב5 לא קרה כלום

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 1:14
Reply to  TRIP

תמשיך ככה עד סוף הסדרה

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 1:08

לא מאמין שלזבל הזה שקוראים מאמן משלמים 8.5 מליון דולר מכר את המשחק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 1:10

דיי כבר דייי
לא מכר כלום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה קליר פאת על הבאזר חחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 1:09

הולכת להיות פה סדרה לפנתיאון

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 1:09

מסכן קיירי לא מגיע לו להפסיד את זה

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 1:10
Reply to  דה שוט

אבל היה צריך לשחרר בסוף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 1:11
Reply to  דה שוט

בטח מגיע לו
מגיע לו לא להיות בפליאוף בגלל מאה ואחד דברים.
אתה פשוט מאוהב אז לא רואה כמו הבן אדם דפוק.

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 1:14

+23

יוני יצחק
18 באפריל 2022 1:10

אם יש מגיע בכדורסל זה בוסטון שופטים זבל אפילו לא שרקו פאול ברור של קיירי בסוף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 1:12

+100
וגם העבירה שלו על בראון לא נשרקה. היה צריך להיות שם פלייגרנט

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 1:22

דוק אמרתי לך כבר בסוף הרבע השלישי שתמא טקס מה היית צריך את כל הדפיקות לב המיותרות האלה 🤣🤣🤣 צוחק צוחק כמעט הפסידו 🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 1:10

דה שוט שמעון והמוסלמי קישטה לבלנדר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 1:12

תשים על 100 סיב' בשנייה

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 1:25

הולך הולך – דוראנט מכר אותי…

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 1:10

קיירי גאון מטורף. דוראנט מכר אותנו

NFS
NFS
18 באפריל 2022 1:11

דוראנט נרדם בהגנה..
איזה דאבל טים אדיר של הורפורד על קיירי

עומר
עומר
18 באפריל 2022 1:11

זאת תהיה סדרה. וגם הבאה נגד מילוואקי של אחת מהקבוצות האלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תגובות 378 ו383 😎היה ברור מה יקרה בזמן אמת
נאש מוזמן להשתלמות אצלי אני לא גובה יקר

FAN
FAN
18 באפריל 2022 1:12

איזה הגנה מטורפת בפוזשן האחרון על קיירי וKD
מדהים!

jefffoster10
Editor
18 באפריל 2022 1:13

גם הבלוג החי במוד פלייאוף, התאים את הרמה למשחק

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 1:13

חחחח ביוסטון היו צריכים באזר ביטר ומשחק גרוע של קיידי בשביל לנצח. לא הייתי שמח במקומם חגגו כאילו לחקור אליפות יותר גרועים ממינסוטה

ירושלמי
ירושלמי
18 באפריל 2022 1:20
Reply to  TRIP

הובילו כל המשחק והנטס חזרו במזל לקראת הסוף,לא יקרה שוב.
בוסטון בארבע

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 1:15

שאף לא יגיד שדוראנט יותר טוב יקיריי יותר

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 1:18
Reply to  TRIP

דוראנט טוב

shadow
shadow
18 באפריל 2022 1:18

הליגה הסדירה במתכונתה הנוכחית פשוט מיותר. ביזבוז זמן אין סופי

Smiley
Editor
18 באפריל 2022 1:18

הורפורד הראה במשחק הזה שלא נס ליחו… נתן שלוק מה- grandpa juice של גינובילי.
החטאת הדאנק שלו שינתה מומנטום והוא החזיר עם ההגנה בסוף וסל מריבאונד התקפה

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 1:18

אי אפשר לא לאהוב את הטייטום הזה איזה ראיון נתן בסוף. הבן אדם צנוע הוא לא קובי לא ממבה ולא מנטלתי. שחקן נפלא ואיש צנוע.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 1:23
Reply to  thetroll

+מליון על הצניעות.
אתה יודע למה? הוא הרי לא המחדד הכי חד בקלמר אבל יש לו אמא חכמה שיודעת מה טוב בשבילו וחינכה אותו נכון.
היא גידלה ילד טוב וזה מה שחשוב. יותר טוב להיות אדם פשוט וטוב מאשר גאון הדור.

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 1:24

מסכים

Guy d
Guy d
18 באפריל 2022 7:16

מסכים עם הפשוט וטוב

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 1:18

חחחח דוראנט מסתכל בפושיזן האחרון על הקבוצה מפסידה. לא זז מהמקום בכלל, משחק הבא חייב לפצות ולתת 50 לפחות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 1:24
Reply to  TRIP

חחחחחחחחחחחחחחחחח
50 מיי אססססס, זה בוסטון, לא יתנו לו להגיע לכאלה מספרים.

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 1:23

ב-2016 בוגוט נפצע ו-ג"ס הפסידו אליפות.
אז הבינו שסמול בול לא לוקח אליפויות. זה היה גימיק חולף.
2017 -2018 לא נחשבות. יותר מדי כוח אש.
2019 טורונטו היו גבוהים וחזקים.
2020 בבועה הלייקרס אולי הכי גדולים בעשור.
2021 מילווקי עדר פילים ענקיים.
ונאש הדביל משחק עם שלושה גארדים, סמול פורוורד וסנטר ששוקל 90 קילו.
זה אחרי הביזיון של שנה שעברה ששיחק עם רוטציה של 4 וחצי שחקנים (הארדן על רגל אחת).
לפי מה שנאמר לי דוראנט רצה אותו – אז שיבושם לו.
(בכל מקרה ניקח את משחק 2 דוראנט לא ישחק ככה עוד פעם)
.
כל הכבוד לבוסטון – עבדו יפה מאוד בהגנה וניצלו מצויין את הקייטנה מתחת לסל של ברוקלין. ניצחו בזכות. ברכות רזיאל והחבר'ה – ניפגש במשחק מספר 2
🙂

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 1:27
Reply to  דה שוט

צודק. טעויות בסיסיות ביותר. לראות את אולדרידג' יושב כל המשחק בחוץ . לשחק בפוזשן האחרון אם הנגר הזה קלאקסון שברור שיקבל האק א קלאקסון ויחטיא את שתיהן וגם כמו ששמעון כתב להחליף את דראגיץ' בבראון ולהכנעס את סט.
פשוט סט של טעויות היה צריך להישאר עם אלה שסגרו לו את הפער עם התאמות קלות.
המון שגיאות. צודק.

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 1:31
Reply to  thetroll

הכל נכון, אז מה הוא יודע שנאחנו לא יודעים? אולי למרכוס בכושר נוראי? אני גם הייתי משמיש את גריפין – פלייאוף זה לא לרכיכות. בראון פעמיים נדחף כמו עלה נידף בדקות האחרונות והשאיר את המתקיף לסל קל. בכה לשופטים במקום לעמוד חזק. אבל מה אנחנו מבינים? יש לו יועצים, לא יכול להיות שהוא לא שומע את הדעות האלה שמועלות פה. אפילו הפרשנים דיברו על למרכוס.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 1:33
Reply to  דה שוט

שמעתי שהציעו חוזה לשימון שישלח הודעות טקסט ישירות לנייד של נאש.
כי שימון לא טועה…
🙂

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 1:34
Reply to  דה שוט

תשמע במבחן התוצאה הוא הפסיד. מדמיין בפוזשן האחרון את אולדרידג' במקום קלאקסטון לפחות זריקה אחת היתה נכנסת. ברור שהוא טעה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 1:32
Reply to  thetroll

בדיוק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 1:31
Reply to  דה שוט

לא ינצל את אלדריג גם במשחק הבא
יש לו את דארמונד. אבל הוציא אותו בגלל שאל טחן אותו מבחוץ.
פחד שזה מה שיהיה בסוף. זו היתה הטעות שלו
גם שימון צודק שלא היה צריך להחזיר את קארי ודראגיץ היה חייב להשאר.

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 2:03

נכון. שיחקתם איתנו מחניים על הקרש בריבאונד התקפה, כל חדירה קרש סל קל. נתתם הגנה גדולה אבל ההירו בול הטיפשי שיחק לידיים שלכם. מעניין אם נאש יעשה התאמות.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
18 באפריל 2022 1:23

דוראנט זרק 24 פעמים וקלע 23 נק'. הפעם האחרונה בפלייאוף שהוא זרק יותר מאשר הוא קלע הייתה אי שם באפריל 2016 בסדרה מול דאלאס שהוא היה באוקייסי.
משחק הבא שלו יהיה לפנתיאון.

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 1:28

קשה לו איתם הם לא נותנים לו לזוז למקום שלו. הוא כושל לא מעט.
ואן גנדי אמר – פרידום אוף מובמנט זה רק לעונה הרגילה.
אני גם חושב שהוא יבוא להוכיח.
קיירי היה בלתי נתפס – חבל שלא ויתר בסוף על הכדור. הלך נגד הדאבל טים.

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 1:29

לא בטוח זה נראה שהוא יתקשה כל הסדרה הזאת בוסטון מצאו לו פתרונות . הם קלטו שהנקודת תורפה שלו היא הכדרור כי הוא גבוה זה מאפשר לגמדים לשלוח יד ולחטוף לו. מהמר שזו הולכת להיות סדרה קשה בשבילו.

דה שוט
דה שוט
18 באפריל 2022 1:56
Reply to  thetroll

אני הייתי מייעץ לו לשחק קאץ' אנד שוט. כמה שפחות כידרורים, כמה שפחות חדירות.
אבל הוא לא יוותר, זה הקטע שלו, ימשיך לכדרר וליפול. עדיין יקלע 40 במשחק הבא

גיא
גיא
18 באפריל 2022 1:24

איזה משחק אדיר. מהטובים!
טייטום ענק. אני מהמר עליהם לתואר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 1:26
Reply to  גיא

מילווקי הולכים לנגנג את שיקגו עם סנו פוליש בריקודי הורה

גיא
גיא
18 באפריל 2022 1:29

ממ ההימור שלך לתואר?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 1:35
Reply to  גיא

מה הימור, הוא שקוע בחיתול, לא יודע איך לצאת, לשחרר את הווילי…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 1:41

חחחחחח
פיניקס לוקחים

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 1:27

קיירי בלי אוכל ומים שם 40 וסחב את הקבוצה לבד
אחריי ההופעה הזו אין מצב שיש 75 שחקנים יותר טובים ממנו.

גיא
גיא
18 באפריל 2022 1:31
Reply to  TRIP

אני חושב שהוא מה50

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 1:36
Reply to  TRIP

צודק. גם קליי חייב להיות שם.

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 1:33

קלקסטון חייב להשתפר מהקו לא צריכים עוד בן סימונס

thetroll
thetroll
18 באפריל 2022 1:37

טוב יאלל עכשיו זה שני משחקים דליר פאת … נתחזק לקראת מחר ללט

אהרון שדה
Editor
18 באפריל 2022 1:39

איזה כיף איזה משחק ענק עם ניצחון ענק של הסלטיקס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 1:42

איזה טיול של מילווקי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 1:44

אין לשיקגו גובה?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 1:44

אויובוי שיקגו לא במעמד

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 1:47

דפרוזן בפלייאוף מוד. הליגה בפחד

Smiley
Editor
18 באפריל 2022 1:53

צר לי על הבולס, אבל הבאקס עברו לפלייאוף מוד

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 1:56

לא מאמין שזה פלייאוף ראשון של לאבין. בולס לא קבוצה בכלל אין דרך להגדיר אותם

Smiley
Editor
18 באפריל 2022 2:08

מילווקי מחטיאים זריקות פנויות לגמרי. היו יכולים לסיים עם 50 את הרבע

onetwo3
Editor
18 באפריל 2022 2:20

ברוך, כל תגובה שלך אתה מנבל את הפה, מה יהיה?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 2:27
Reply to  onetwo3

מה כפת לך דמוקרטיה וזה,שים אוזניות

onetwo3
Editor
18 באפריל 2022 2:31

🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 2:28

או תצום

onetwo3
Editor
18 באפריל 2022 2:32

מצות

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 2:35

הנה שיקגו חוזרים ברגע שהפסיקו להתפשר על ג'אמפרים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 2:41

דה שוט עוד לא עבר שבוע של פלייאוף,כמה עגלות התפרקו לך 3 וחצי?

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:07

את יאניס אפשר לעצור רק עם רובה

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:13

איזה הדנה של מילוןקי, לופז זרק שלושה עכשיו שהייתה גורמת לראס להסמיק פגע בקרש. וואו יאניס איזה אלייאוף

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:19

ווצוביץ, משחק מזרחי קלאסי עם הגנות

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:21

אין דביל יותר מבודלנהצר בליגה, הוציא את יאניס שיקגו סגרו את כל הפער, ומילווקי לא קולעת למה הוא מחכה

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:22

ריצת 13-0 שיאניס בחוץ, מילווקי לא קולעת סל 3 דקות כמה מטומטם בונדלהצר במקום להוביל שיקגו מובילה בחמש

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 3:22

יאניס בבעיית עבירות גם לאבין שנראה מעולה ירד לספסל. עונה הבאה חותם בניקס לצערי

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:24
Reply to  TRIP

איזה בעיית עבירות יש לו 3 עבירות תכו רבע רביעי

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:23

מאמנים בNBA פשוט מבזים לא מבין איך משלמים לא סיוטים האלה כסף, ממה יאניס עייף שיחק 24 דקות בשעתיים ומחזיק את הקבוצה בחיים מה אתה מוציא אותו ימטומטם, ולא מחזיר אותו שאתה רואה שהקבוצה לא קולעת

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 3:24

שיקגו קיבלו ביטחון ברגע שהפסיקו להתפשר על ג'אמפרים. נכנסים לצבע, ווץ' צריך לקבל יותר את הכדור

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:25

רק יאניס חזר מילווקי בריצת 7-2

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:27

וואו יאניס 10-2, איזה מהלך השחקן הטוב בעולם מולנו בפער די גדול מאחרים, עם כל הכבוד ליוקיץ ואמביד אף אחד לא מדגדג את יאניס

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:29

יאניס רק חזר ושוב מילווקי בריצה, אפשר לדבר עליו כבר עכשיו לראשמור אני לא יודע איך הקריירה שלו תגמר אבל הוא אולי הכשרון הכי גדול בהיסטוריה, הוא מסוגל לכפות את רצונו על המגרש הגנתית והתקפית מול כל קבוצה.

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 3:31

יאניס מנגר מהקו, לא מבין למה לזרוק מחוץ לקשת כאילו הוא סטף קרי . דפרוזן אין לי מילים כבר עליו

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:34

קארוסו!!!!! איך הלייקרס וייתרו עליו לא להאמין

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 3:37

הנה 5 של יאניס גם ללאבין

trusttheprocess
trusttheprocess
18 באפריל 2022 3:37

יאניס זה כמו הסוסים האלה עם הבליינדרס בצדדים

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:38

באתי להגיד חמור יווני אבל התיאור שלך יותר טוב, רואה רק את הסל, בדרך כלל הוא מקבל על מהלך כזה סל ועבירה זה למה הוא מופתע

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:37

איזה הגנה של קארוסו לא להאמין, שחקן אדיר הלבנבן. יאניס עם שני עבירות תוקף רצוף

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:43

יש 3 קארוסו על המגרש הוא בכל מקום, איזה מגן מדהים

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:44

לבדו הוא משתק את כל התקפת מילוןקי חוטף סוחט עבירות, וואו הוא בכל מקום

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:46

וכמובן שבילי דונבון האהבל יוציא אותו למרות שעצר את התקפת מילווקי על 1-10 וכפה איזה 4 איבודים, סילי בילי מתחרה עם בונדלהצר

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 3:46

קארוסו משתלט על המשחק. דרוזן 40 דקות לא עבר 15 נקודות, עדיף שלא נדבר על האחוזים

ADISU33
ADISU33
18 באפריל 2022 3:47

לפחות אנחנו יודעים שבמשחק הבא מידלטון דופק מעל 30….

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:52
Reply to  ADISU33

שקראוסו שומר כמו היום עליו שיגיד תודה אם יגיע ל15 נקודות, קארוסו חיסל אותו וקרצף את הפארקט

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:50

החזיר אותו אחרי שחטף 6 נקודות רצוף, אהבלים לא מתים הם בNBA

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 3:52

טנש אייכם?
הפלייאוף שלכם מתחיל

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:53

יהיה בלואוט, נשאר גם למשחק של הסאנס, פעם 4 משחקים היה לוקח 7-8 שעות צפייה היום קרוב ל12

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 3:52

הכדור צריך להיות בידיים של ווץ', דרוזן לא מתאים למעמד

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 3:55

קארוסו עומד גם בפוסט מול יאניס לא להאמין, מה זה התצוגה הגנה הזאת

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 3:55

איך שיקגו לא נדרסו?אני בשוק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 3:57

לופז יחיה רעה

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 4:03

במשחק חייו לופז, לווין פשוט אגואיסט רואה רק את הסל, משחק הבא זה ייגמר הרבה צפני לא כל יום מילווקי לא יקלעו ככה

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 4:00

לווין אגואיסט הפסיד את המשחק במקום למסור לקראוסו שעל קו ה3 בוויק סייד לבד העדיף שלושה מטר מקו ה3 שיש זמן על השעון , פורטיס שחקן מלוכלך נתן לקראוסו מרפק לפנים.

trusttheprocess
trusttheprocess
18 באפריל 2022 4:02

דהרוזן הוא מה שהוא
שחקן עונה רגילה שמפשל בפלייאוף

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 4:03

למה בולס עשו עבירה? היה הפרש של 5 שניות בין השעונים. חבל נפלו בגלל לייאפ, יכלו לצאת עם ניצחון

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 4:04
Reply to  TRIP

למה לווין זורק לסל שלושה קשה שיש 10 שניות על השעון וקראוסו לבד בפינה.

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 4:04

לאבין גם לקח זריקת התאבדות של דמיאן מהלוגו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 5:16
Reply to  TRIP

טנש מנגבים ומקבלים אורגזמה

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 4:07

יאניס יותר מזל משכל, מילדטון חושך מצרים, ג'רו השחקן היחיד ברוסטר שהייתי לוקח לקבוצה שלי

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 4:09
Reply to  TRIP

כן לוקח את גרו שקלע 6-16 מהשדה ל16 נקודות ולא את יאניס שקלע 27 נקודות ב52.6 % קינח ב16 ריבאונדים ופלוס מינוס של 20

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 4:19

כמה קלע מקו והשלוש? נכנס לבעיית עבירות כמו טמבל קפץ ראש. ציפה לשריקות לטובתו חשב הוא בעונה הרגילה. שיקגו התמודדו נגדו יפה עם קבוצה שאין לה מגן טבעת ואפילו ווינג דיפנדר נורמלי
הולידיי תמיד מציל את יאניס בסטרצ' כמו היום אבל אף אחד לא מדבר על זה

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 4:41
Reply to  TRIP

מה זה משנה כמה קלע מ3? משנה כמה קלע ובאיזה אחוז אפקטיבי, כשהוא שיחק מילווקי נתחו בלעדיו היו מפסידים ב20

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 4:42
Reply to  TRIP

הוא נכנס לבעיית עבירות רק ברבע ה4, יוקיץ נכנס לבעיית עבירות מול הלייקרס הייתה לוקח שחקן אחר במקומו?

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 4:49

שיאניס יעשה חצי מהדברים שיוקיץ' עושה בשני הצדדים אולי היה נתון לוויכוח. שלא נדבר על המתנות שמקבל מהשופטים לעומתו

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 4:53
Reply to  TRIP

יאניס הרבה יותר טוב מיוקיץ הגנתיתאין בכלל מקום להשוואה, וגם התקפית לא נופל ממנו בטח בפלייאוף שיוקיץ עד עכשיו לא עשה כלום. יוקיץ גם מקבל מתנות מהשופטים אם הזריקת ראש שלו.

יאניס >>> מיוקיץ עד שיוכח אחרת, בנתיים יוקיץ הולך לעוף עוד פעם סיבוב ראשון.

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 5:13

יאניס נמצא בקבוצה הגנתית יותר טובה. בהיעדרו של לופז יאניס נחשף הגנתית העונה. בגלל זה לא פיינליסט לשחקן ההגנה. לא טוב באחד על אחד, אך בתור עוזר מעולה ומונע קווי מסירה, גם מקבל עבירות תוקף שהוא הולך ראש בקיר. רוב הסטט שלו מהקו שגם הוא מנגר, לא ניצח מעולם נגד קבוצה עם כוכבים בריאה
יוקיץ' לא מקבל כבוד וזה ידוע. יוקיץ' יש מזל רע עם פציעות אבל לפחות הוכיח שיכול להוביל קבוצה לבד

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 9:45
Reply to  TRIP

בעדרו של לופז יאניס שיחק סנטר ולא ניצלו את היכולת שלו עדיין הוא בחמישייה הגנתית ראשונה, שוב לגבי עבירות תוקף יוקיץ מקבל אותם שריקות, ומי שלקח אליפות והוביל קבוצה לבד זה יאניס לא יוקיץ.

גיא הירוק
Admin
18 באפריל 2022 4:37

חוגר כמפתח והכל (רק הרבע הראשון של המשחק הראשון בסיבוב הראשון…), אבל –
חוזה מקס.

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באפריל 2022 4:40

אין שאלה בכלל. המשחק כבר נגמר לא היה באמת כוחות, האלופה שבדרך אתם

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 4:42

סאנס משחקים יפה. בוקר קילר רציני

Zion king
Zion king
18 באפריל 2022 4:49

עם כמות ההחטאות שאנחנו עושים אז באמת אין סיכוי, מפספסים מלא זריקות חופשיות

TRIP
TRIP
18 באפריל 2022 4:50

משחקים פאניקה. ככה זה שאין להם פוינט אמיתי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 באפריל 2022 5:18

טנש מנגבים ומקבלים אורגזמה

גיא הירוק
Admin
18 באפריל 2022 6:41

לא המשחק המזהיר ביותר שלנו,
ועדיין –
בוקר טוב!
(וכריס פול נפלא)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 באפריל 2022 7:25

ציפי טוב גם לך